Falk_75 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Har aldri hatt matlyst rett etter at jeg har stått opp, og lager da vanligvis en shaker med mat. Den består som regel av whey/casein 90+ protein pulver, havregryn, olje og noe fruktsukker. Tar også et eple ved siden av vanligvis. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Huff, 1-2 skiver med nugatti? Begredelig. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 jeg takler ikke å lage mer avansert mat enn frokostblandinger om morgenen, så jeg kjører god morgen - frukt. god og sunn! Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Har aldri hatt matlyst rett etter at jeg har stått opp, og lager da vanligvis en shaker med mat. Den består som regel av whey/casein 90+ protein pulver, havregryn, olje og noe fruktsukker. Tar også et eple ved siden av vanligvis. 7451073[/snapback] Ikke rart du ikke har matlyst om morran... Jeg kjører brødskive hvis jeg skal ha vanlig dag, frokostblanding om det er nattforelesning, men da kommer nista tidlig. Havregrøt hvis jeg skal noe veldig aktivt den dagen. Alltid frukt og mye juice. EDIT: Og skiskolebarn om vinter'n Endret 7. desember 2006 av Mar1us Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Spiser et par skive med leverpostei og drikker jus. Lenke til kommentar
Falk_75 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Har aldri hatt matlyst rett etter at jeg har stått opp, og lager da vanligvis en shaker med mat. Den består som regel av whey/casein 90+ protein pulver, havregryn, olje og noe fruktsukker. Tar også et eple ved siden av vanligvis. 7451073[/snapback] Ikke rart du ikke har matlyst om morran... Jeg kjører brødskive hvis jeg skal ha vanlig dag, frokostblanding om det er nattforelesning, men da kommer nista tidlig. Havregrøt hvis jeg skal noe veldig aktivt den dagen. Alltid frukt og mye juice. EDIT: Og skiskolebarn om vinter'n 7451867[/snapback] Hehe, må ha noe som glir ned uten å knaske for mye (et eple går alltids), frokosten er viktig i den forstand at kroppen er rimelig tom for mat og trenger verdifull næring som en god start på dagen. Enda viktigere er det for en som trener muskeltrening at man regelmessig lesser inn på rikelige mengder med verdier, spesielt ved frokosten. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 2 skiver + banan og masse melk Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Spiser et par skive med leverpostei og drikker jus. Lager det dagen før, og spiser det på vei ned til skolen:P Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 150g havregryn og proteinshake. Lenke til kommentar
pian Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 3 knekkebrød med jarlsberg ost vann å drikke og en kaffe etterpå. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 for tiden, når jeg virkelig rekker å spise frokost så spiser jeg 2 skiver med syltaflesk + masse melk/juice ;P Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=644519 Eier heller ikke matlyst om morgenen, men presser i meg, seks brødskiver med kjøttpålegg, ofte også egg. En stor porsjon med havregryn, to bananer, og til slutt en halv liter med proteinpulver og melk blandet sammen. Endret 8. desember 2006 av Redline Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Nå ser det slik ut: 100 gram havregryn + 3 dl melk. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Ei ikea-skål med havregryn og en banan i, 2 kapsler av PF sin Omega 3-6-9, og en proteinshake på 40g de dagene jeg trener, ellers sløyfer jeg den. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 ca. 90g havregryn med to gigantiske skjeer med bringebærsyltetøy, nummeret før det kommer opp igjen hver eneste morgen. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) 75 gram havregryn og 60g Prozyme proteinshake. (det er såklart melk i havregrøten, tipper en 2-3 dl melk i tillegg) Endret 8. desember 2006 av Xtra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 FYI: Har slått sammen en nylig opprette thread med denne gamle. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 To eller tre skiver brød m/pålegg skylles ned med vann/juice/iste/pepsi max eller annen tilgjengelig flytende væske. Dersom jeg ikke rekker frokost hjemme, kjøper jeg et horn m/ost og skinke i kantina og spiser mens jeg er på forelesning. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Eier heller ikke matlyst om morgenen, men presser i meg, seks brødskiver med kjøttpålegg, ofte også egg. En stor porsjon med havregryn, to bananer, og til slutt en halv liter med proteinpulver og melk blandet sammen. 7027903[/snapback] Ikke matlyst? du spiser jo som en sumobryter! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Ikke matlyst? du spiser jo som en sumobryter! 7457782[/snapback] Ja, for å være ærlig så er det bare rundt tre dager i uka at jeg orker så mye, vanligvis blir det tre-fire skiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå