TheCh0sen Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 går det an og rense med aseton i stedet for isopropanol? jeg fikk ned min cpu 2 grader, syns det var verdt å kjøpe artic silver. Har en trig t70 7 Lenke til kommentar
seric Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 hvis innholdet i tuben er flytende, er det bare å legge den i kjøleskapet ei stund. Da binder gøøpen seg igjen. Det skjedde med min ArcticSilver. jeg kjører min Athlon 1200 med taisol cgk760 på 36-37 grader idle og er oppe på 41 ved full load. Det funker flotters. Har ikke planslipt eller noe. Og hvordan klarer du å bruke 0.5 liter isopropanol på å rensse så små flater? jeg brukte ikke engang den mengden da jeg rensa fronten på gamlemaskinen etter at fadern hadde askebeger-brann :wink: Lenke til kommentar
NoWaX Skrevet 17. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2001 oki, hva bruker folk til og måle tempraturen sin med?? JEg bruker et program Pc Alert |||. Det kan umulig gå an og få en AMD XP 1800+ ned i 35C.. I teorien skal ikke det være mulig..... Faen!!!!!! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 hvorfor ikke? en xp er kaldere enn en Tbird... min xp 1600+ 1,4ghz @ 1,6 ghz kjører helt stabilt på 32-37* Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Man skal huske at termometeret på hovedkortet IKKE er til å stole på. Som oftest måles temperaturen under cpu, ikke oppå eller inni. (ser bort i fra pentiumene). Derfor kan temperatur forskjellene være større en det ser ut til, det kan også bety at temperaturene man måler rett og slett er helt på tryne. Finnes de som har konstatert at mobo. måleren er 10-15 grader feil, i begge rettninger. Lenke til kommentar
TheGEEK Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 et lite tips hvis du vil senke temp... skru ned vcoren litt. hjalp i allefall ganske så bra på min t-bird 1.4 sank ganske mange grader.... jeg kjører min på 1.73 volt? hmmm,,, lurer på om hovedkortet mitt er litt rart, fordi mbm viste 1.8 volt før jeg senka vcoren. Biosen sier 1.625 nå. Leste noe om at noen hovedkortet kan gi for mye vcore! dette kan forklare en del av de sinnsykt høye temperaturene som endel folk her får. 25 grader idle. (luft er vel 22, tror jeg...) 42? grader full load Lenke til kommentar
NoWaX Skrevet 18. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2001 Det skal i teorien ikke være mulig følge AMD. Ergo du som har 32-35C på en amd Xp +1600, så måler hovedkorte ditt feil tempratur.. Det er min konklusjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå