Gå til innhold

Fått feil bærbar pc? [LØST]

Anbefalte innlegg

Hei everyone! Damen bestilte for et par uker siden en HP Pavilion 2004ea fra XD.no og fikk den for noen dager siden. Har ikke tenkt noe særlig over den egentlig bortsett fra at den skal brukes liksom. Så ser jeg her på toppen på den og samme under den at den faktisk heter HP Pavilion dv2000!

Har det skjedd noe feil? Er det egentlig samme maskinen, eller har vi bare fått feil maskin? Vil jo ikke ha den dersom vi har betalt for 2004ea og kanskje har fått en dårligere pc. Anyone?

Endret av Randy Sledgehammer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaha? Men det er jo helt ufattelig teit det da vel? Det står jo det samme under også ved siden av serienummeret? Det kan vel ikke være noen fordel av HP dette vel? Sett at jeg har bestilt 10 slike og 10 andre, hvordan har jeg da kunnet vite hvilke som er hvilke?

Edit: dv2000 er altså da familien 2004ea er i? :) Ok, da er alt greit! Tenkte vi hadde blitt buffa av xd.no nå! :realmad:

Endret av Randy Sledgehammer
Lenke til kommentar

Jo, det er nok riktig ja. Søkte akkurat på p/n nummeret og dv2004ea dukket opp tvert. Så det er nok riktig. Men en annen ting som kanskje ikke har med topic å gjøre, maskinen her har et Geforce Go 6150 skjermkort, vet du om dette kortet er bedre enn det mye gamlere Radeon 9700 mobile? For jeg hadde en Dell Latitude D600 for litt siden og jeg vil bare være sikker på at denne maskinen er hakket bedre enn Dell'en. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...