Gå til innhold

Jeg har hatt K700i, hva skal jeg ha nå!?

Howiey

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg ny mobiltelefon nå.

Har hatt lenge en K700i, men nå har jeg solgt den på qxl.no (Fikk faktisk 800kr :D)

Skal ha ny, men greier søren meg ikke og bestemme meg!

SE K800i har jeg kjempe lyst på!

Men den blir for dyr desverre.

Jeg ønsker ikke og bruke enn maks 2000kr på ny mobil.

Og uten abonnement eller noe ringkontantgreier. Uansett, jeg har Chess og skal fortsatt ha Chess, så mobilen må funke med Chess, altså i Netcom-nett.

Det er noen ting telefonen MÅ ha:

*MP3-kompatibel

*Kamera, trenger ikke og være suverent, men megapixelkamera.

*Bluetooth

*Mulighet for minnekort

*Greie taster, ikke for små, skal liksom være mulig og skrive sms på en rimelig kjapp og enkel måte.

*Har erfaring med vanlig bruk og når den ligger i lommen så blir det fort riper i skjerm og på kamera, mest mulig beskytelse her hadde vert greit.

*EDGE eller 3G, eller begge hadde vert digg og ha, men "MÅ" ikke ha det.

Jeg har hatt en del Sony Ericsson telefoner, og liker dem, så vil helst ha en Sony Ericsson telefon, men alt er åpent.

K800i blir ihvertfall for dyr, vist ingen vet om et knall tilbud da.

K610i er jo også blitt godt motat.

Den har vel et nokså godt 2mpx kamera, men det mangler autofokus, blits og jeg skulle ønske det var mulig og skjule kameret bak et lokk eller noe.

Har aldri hatt sån flipp flapp telefon, og Z610 virker interesang, men den blir noe dyr igjen.

Ellers er det mange telefoner fra Samsung som heftige ut.

F.eks. SGH-D820. Men det tror jeg er den dyreste telefonen jeg kan kjøpe.

SGH-E360 virker ogås grei, men litt dårlig kamera igjen da, men uansett bedre en K700i.

Men hva anbefaler dere?

Maks 2000kr, bluetooth, kamera, minnekort og mp3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, om du kan overstige litt så får du jo K610 for 2100 hos utenabonnement.no, men jeg har ingen erfaring med dem som butikk. Uansett får du mest i en K610, hvis du får tak i den rundt denne prisen.

ett annet valg er vell W700i, som er en billigversjon av W800i (som var en av de første i walmanserien til SE).

Jeg kan vel også i likhet med HkonnokH anbefale K750i, siden den har alt du spør etter, men vær bevist på at det har hvert litt problemer med denne telefonen når det kommer til svikt av SW og at joysticken slutter å fungere, men du kan jo være en av de heldige :)

Det er ikke lett å få seg en telefon til uten abonement til en billig penge som i tillegg har alt av funksjoner. jobber selv i mobilbutikk, og har vendt meg til at mobiler faktisk koster rundt 3000 hvis man skal ha uten abonement.

Lenke til kommentar

Hatt K700 i to år selv og skal ha ny. Hva med nysluppet Z 710 til 2039,- uten abb hos CDON?

Fikk den inn på Elkjøp i forrige uke og jeg var og testet den. Fin telefon som utfyller alle dine kriterier.

Har du Chess så anbefaler jeg heller noextras.no. Har skiftet hele familien dit og er det fungerer perfekt og er billig! Ligger alltid ledende på telepriser.no og slår alle chessabonnement.

Har sett på Z710 selv:

img_1154862774_1_Big.jpg

Endret av Anaesthesis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...