Fedje Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) På TG 06 reiste vi så mange i lag at vi hadde en vakt ordning. Det var alltid folk som vi kjente ved plassene våre. Edit: TG 07 er ikke før neste år Endret 9. oktober 2006 av Fedje Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei! Jobbet for Sec. og det var minimalt med tyveri på lan. Vi fikk kun et par tilfeller rapportert. Dog fikk vi ikke vite alt, antar jeg... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 På TG 07 reiste vi så mange i lag at vi hadde en vakt ordning. Det var alltid folk som vi kjente ved plassene våre. 7031684[/snapback] Ehm. Are you going back to the future? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 På TG 07 reiste vi så mange i lag at vi hadde en vakt ordning. Det var alltid folk som vi kjente ved plassene våre. 7031684[/snapback] Ehm. Are you going back to the future? 7031713[/snapback] Where's my DeLorean? Anyways. Viktig å ta vare på utstyret sitt. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hjelp? Jeg la fra meg mobilen, digitalkameraet, USB WLAN-dongle, ++ liggende frem noen ganger når jeg selv ikke var der. Heldigvis stjeler ingen fra en "Steina" ;D Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg hadde mye liggende fremme, men jeg tok sjansen på at crewområdet var hellig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Kanskje eit webcamera fekk med seg eit tjuveri? Til neste gang: + Endret 9. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Nevrosert Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg vil tro at vare ved å putte slike løse deler under boret i en pose vil forhindre mye tyveri. Når det ligger lett tilgjengelig er det utrolig lett for noen som går forbi en folketom rad å bare snappe det med seg i farta. 7028251[/snapback] MERK DETTE folkens... tyveri er som oftest "a crime of opportunity"... dvs, ser man det så får man lyst på det... særdeles få som gidder å rumstere rundt i sakene til folk for å FINNE ting å bøffe... så putt tinga ut av øyesyn så har du mye større sjanse for å finne det igjen neste gang Endret 9. oktober 2006 av Nevrosert Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Snakka med en som hadde blitt frastålet DVI kabelen som sto i skjermen og PC'n. Folka hadde krabbet under bordet og tatt den ut fra PC'n og styr. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 At folk skal dra på lan for å stjele hater jeg Hadde jeg vært på HW lan å jeg har sett at noen har prøvd å stjælt noe fra min PC da har jeg klikket, jeg har kommet slått noen ganger på det offeret ja, koste hva det vil! Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg har vært på byLAN to ganger nå, samt to skoleLAN som har vært i nærområdet, og jeg har aldri blitt frastjålet noe som helst. Pleier ikke å ta noen forholdsregler før jeg går på LAN heller. Greit, jeg har jo mobil, nøkler, bankkort og sånt i lommen, men ellers ligger absolutt alt løst. Har vel bare vært heldig, kanskje, men utifra det jeg har erfart er bergensere de greieste på jord, så de stjeler aldri. Endret 9. oktober 2006 av Vaag1991 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 ett tips til, jeg har ALLTID 1-2 kameraer som filmer alt som skjer på plassen min, har du webcam, så kan du enkelt sette det opp som overvåknings-kamera, så du kan se om de er noen som tar noe, evt se ansiktet... og det med naboen, kan du stole mer på naboen din som du ikke kjenner enn alle de andre i hallen du ikke kjenner? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Grunnen til at en del DVI/VGA kabler blei snappa var kanskje fordi mange av skjermene som ble leid ut der, var uten kabler (jeg var dog så heldig å finne en med kabel ). Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ble frastjålet min oppblåsbare madrass. Sånn som man kjøper på biltema, umulig å finne den igjen pga det var mange av dem der Hadde ikke navn på den heller 7028349[/snapback] en kamerat av meg ble frastjålet et halv-tykt blått liggunderlag...hvem gidder å stjele det? :/ selv ble jeg ikke frastjålet noe 7030687[/snapback] Når me rydda opp etterpå så låg det 3 madresser /liggeunderlag i sovesona: eit halvtynt og eit tjukt blått (10cm) pluss ei madrass. Ein silkeaktik pute og teppe låg der også, pluss ein haug med sokker (gjekk folk barbeint heim eller ) Veit ikkje heilt kva som blei gjort med desse, eg rydda dei i ein haug før eg gjekk rundt midnatt i går. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg satt for det meste aleine, lot ting ligge framme. Ikke noe ble stjelt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg hadde ting som mobil i lomma men ikke faen at det skal være nødvendig å plugge ut tastatur/mus + andre ting hver gang man går for å legge seg. noe jeg heller ikke gjorde. og ikke noe ble tatt. regnte jo med at folka der var anstendige nok til å ikke oppføre seg som apekatter. men er jo selvsagt noen. kan dog være at noen kjøper dagspass for å gå inn å stjele ting og tang. hadde jeg sett en slik person så kunne han ikke "gått" ut av den hangaren ihvertfall. Endret 9. oktober 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg vet ikke hva endagsbillett koster, men det skal ikke mye til for å tjene det tilbake. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg ble frastjålet en QPAD CT mousepad og en G5 datamus.. Den som gjorde dette hadde krabba under bordet og nappa ut ALT av kabler (bortsett fra den til skjermen, ettersom den skrus fast), for å få med seg musa.. Kanskje bra jeg ikke fant ut hvem det var, ellers hadde jeg blitt kasta ut for å ha dengt opp vedkommende Btw: Fikk LÅNE ei datamus av naboen til "kripos".. TAKK!! :!: PM meg med navn og adresse så jeg får sendt den tilbake.. Sorry, glemte å levere på LAN'et Og til slutt: Dersom tyven leser dette og kjenner seg ødelagt av skyld og dårlig samvittighet, PM meg med en GOD unnskyldning så vi får ordna opp i saken.. Deng venter ikke den som betaler for seg eller leverer tilbake.. OPPFORDRER "KRIPOS" ELLER NABOEN TIL Å SENDE PM, SÅ JEG FÅR SENDT TILBAKE DATAMUSA JEG LÅNTE!! DEN REDDA LAN-OPPLEVELSEN MIN!! (memo-to-self: mini-safen SKAL med på neste lan, samme hvor mye fatter klager over dårlig plass i bilen!) [EDIT] Jeg vet ikke hva endagsbillett koster, men det skal ikke mye til for å tjene det tilbake. Dagsbillett kosta 100kr, så dersom vedkommende kjøpte slik for å komme seg inn, hadde han/hun 600kr "overskudd".. Selv folk med full billett ville hatt et "overskudd" på dette [/EDIT] Endret 9. oktober 2006 av Dunsay Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hadde en svær bandy bag og henge lås jeg så hadde jeg den under bordet. oppi der låste jeg alle små ting som kunne bli stjært men jeg satsa på at ingen tok mus, musematte og tastur så jeg lot det ligge igjen på bordet. og jeg har det fortsatt Lenke til kommentar
Bullfinch Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ang. laptop så er det idiotisk å ikke bruke 97 kr i året på en verdigjennstandsforsikring fra gjensidige til dette.. Da mister man innholdet på disken (som pleier å være ett h........) og 500,- i egenandel. Skriv navn på det du eier, og legg det viktigeste en eller annen trygg plass mens du er borte. Mange lærer av dette, noen lærer av å drite seg ut, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg