DementedAlbino Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har en AC Vannblokk til skjermkort, men nå finner jeg selvfølgelig ikke igjen disse plastikk skruene som fulgte med. Noen som vet hvor disse kan kjøpes løse, eller noen som har lyst å sende meg en slik skrue om de har en til overs? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det skulle vel ikke være noe problem å erstatte disse med vanlige maskinskruer av stål, antakelig 3-4mm (mål hullet på skjermkortet). Isolèr på muttersiden med fiberskive dersom nødvendig. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 I følge microplex kan jeg kun bruke skruer i plast, noe jeg ikke har funnet noen steder. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kan egentlig ikke skjønne hvorfor du ikke kan bruke vanlige stålskruer? Isolerer du under mutteren / skruehodet med en fiberskive eller tilsvarende, bør det være mer enn godt nok. Ellers ville jeg forsøkt å få tak i nylonskruer i en modellhobbyforretning, tror ganske sikkert at du får napp der. Har ellers noen 2x30mm skruer m. muttere liggende, som jeg tror kan passe. Hullene i skjermkortene er jo ofte ganske trange, så 3-4mm skruer tror jeg kanskje blir i drøyeste laget? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Er ganske sikker på at 3 mm er størrelsen på skruene jeg har nå, altså 3 i diameter, og de er vel ca 20 mm i lengden. Skal undersøke med nylonskruer hos hobbyforetning, om ikke så får jeg bruke stålskruer sammen med fiberskiver. Dette har jeg uansett liggende i riktig størrelse. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Du kunne klage å si du ikke fikk med skruer å få tilsent nye.... Lenke til kommentar
Patz Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Du kunne klage å si du ikke fikk med skruer å få tilsent nye.... 7058632[/snapback] Det syntes jeg var et særdeles dårlig forslag... Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ville selv ringt produsenten og spurt om nye skruer, mulig du får napp. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Du kunne klage å si du ikke fikk med skruer å få tilsent nye.... 7058632[/snapback] Det syntes jeg var et særdeles dårlig forslag... 7059713[/snapback] Ja det er jeg enig i, spesielt da vannkjølingen er over ett år gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå