xthal Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 noen som vet hvor jeg kan skaffe meg en 120mm hullsag? har sjekket på biltema og chlas olson, men de har ingen som er store nok. :sad: hadde vert fint om noen visste om en butikk som førte slike varer, helst i trondheimsområdet, eller noen som hadde en å låne bort Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Stikk på NTNU på gløshaugen og gå på et av verkstedene der. De hjelper deg sikkert helt gratis. Var der selv i forrige uke og fikk boret nye hull i en kjøleribbe. [ Denne Melding var redigert av: Jvla Halvsame på 2002-11-04 14:10 ] Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Bruk stikksag..... like fort og presist hvis du kan håndtere et slikt verktøy.. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Vet noen om det går ann å kjøpe et sagblad til stikksag, slik at man kan skjære metall??? Skal kjøpe vann kjøling og da må man jo ha 2x120mm vifter i topplokket... :wink: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-04 14:21, skrev Hondaen:Bruk stikksag..... like fort og presist hvis du kan håndtere et slikt verktøy.. njaaa.. skal bruke det for å skjære i plexiglasset mitt og har ikke rom for noe feil :razz: Jvla Halvsame: du vet ikke hvem jeg burde kontakte der opep vel?? PM meg da :smile: Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 http://www.luna.no/webspeed/katalog/kat_pr...1&dokid=5098757 De har en på 114 mm, noe som passer til en 120mm vifte. ( Vifte bladet er jo ikke 120mm vet du.. ) Jajjamensan.. Tips: Bruk benk eller søyleborremaskin, så får du et fint kutt. Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hva skal du sage i? Til mitt Project Tabletop (bilder og sånn kommer) fikk jeg tak i en justerbar 30-120mm hullskjærer for treverk på Biltema. No billig drit, kostet rundt 59 kr tror jeg. Holdt akkurat lenge nok til at jeg fikk boret mine 7 hull før den gikk i stykker. Tror ikke de har hatt den før, sjekk nyeste biltema-katalogen! :smile: -Rolf- Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-04 15:25, skrev Hondaen:http://www.luna.no/webspeed/katalog/kat_pr...1&dokid=5098757De har en på 114 mm, noe som passer til en 120mm vifte. ( Vifte bladet er jo ikke 120mm vet du.. )Jajjamensan.. Tips: Bruk benk eller søyleborremaskin, så får du et fint kutt. jipppiii.. akkurat det jeg leita etter, mange takker hondaen :smile: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 produkt nummer 30-7768 på clasohlson funker også finfint på hull som er større en standard hullsag-størrelser. Har selv brukt den til å skjære 120mm hull med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå