Gå til innhold

Oppstartsproblemer på min 360.

TwiiK

Anbefalte innlegg

360'en min har begynt å nekte å starte med spill i dvd trayen. Jeg har bare 2 kontrollere, men hele ringen lyser grønt og skjermen får ikke noe signal. Starter jeg den med å åpne dvd trayen så funker alt fint.

Senest i dag når jeg startet den med power knappen så fikk jeg det som omtales som "red ring of death" og det sto at jeg måtte kontakte noen (glemte hvem :p), men da startet jeg den bare med dvd trayen igjen og alt funket fint.

Noen andre som har opplevd lignende?

Lurer på om 360'en er veldig følsom for kulde ettersom dette begynte først da jeg flyttet den opp på rommet der det er relativt kaldt om nettene. Dette er i allefall urteit ettersom jeg har hatt alt som er av elektronikk på rommet i årevis og om vinteren så har det sikkert vært 0 grader her mens det nå sikkert ikke er mindre enn 10.

Takk på forhånd for svar.

Edit: Den er bare 1mnd gammel og jeg har ikke spilt mer enn 20-30 timer på den.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om 360'en er veldig følsom for kulde ettersom dette begynte først da jeg flyttet den opp på rommet der det er relativt kaldt om nettene. Dette er i allefall urteit ettersom jeg har hatt alt som er av elektronikk på rommet i årevis og om vinteren så har det sikkert vært 0 grader her mens det nå sikkert ikke er mindre enn 10.

7025921[/snapback]

0 grader på rommet? :dribble: Tipper du er mye plaget med influensa o.l. da :D

Nei jeg ville tatt å ringt til Xbox kundeservice å forklart greien, og således fått ny.

Lenke til kommentar
:p

Aner ikke hvor kaldt det blir på et rom når man vrenger vinduene åpne hele natten, men jeg liker å ha det kaldt på rommet. Har ikke vært syk på 3 år faktisk.  :thumbup:

Ja, får vel gjøre det.

7025995[/snapback]

du får det aldri kaldere inne en den temperaturen du har ute, med mindre du har alternativ kjøling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...