Gå til innhold

Fungerer HTC Tytn til mitt bruk?

hadj

Anbefalte innlegg

Er på utikk etter en telefon (hvis det lar seg gjøre) som gjør at jeg kan kople meg opp på Skype over 3G slik at jeg kan ringe via Skype. Ringer mye til utlandet, og da vil det være mye å spare på å bruke Skype. Ikke alltid jeg er i en trådløs sone, og da lurer jeg på om dette lar seg gjøre og om lydkvaliteten vil være bra nok. Slik jeg ser det, er dette den eneste telefonen som jeg tror klarer dette, eller tar jeg feil da? Telefonen må også ha et QWERTY tastatur.

Dette er forøvrig min første post. Takk på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og velkommen til forumet. :)

HTC TyTn er nok så og si den eneste med stort og fint qwerty-tastatur, samtidig som prosessoren er bra.

Har selv den mobilen nå og er superfornøyd! Mye raskere enn Qtek 9100 som jeg hadde før.

Skal ærlig innrømme at jeg ikke har testet Skype på denne enda, men når Qtek 9100 greide det med en liten overklokk så burde denne greie det med glans.

Lenke til kommentar

Dette burde teoretisk sett være uproblematisk dersom UMTS-dekningen er OK. Hastigheten er god nok men spørsmålet er om linjen er stabil nok og har lite nok "lag" til at en samtale vil gå smertefritt. Har dessverre ikke mulighet til å teste det for deg, men kanskje noen på forumet som har HTC TyTN gidder å kjøre en enkel test? -Selv bruker jeg Skype over WLAN på Qtek S200 nesten hver dag og det fungerer helt glimrende. EDGE er dessverre for tregt til at Skype fungerer tilfredsstillende.

-snubbel

Lenke til kommentar

Er det noen her som har Tytn som hadde hatt mulighet til å teste Skype over 3G da? Hadde vært veldig fint og fått høre om det fungerer i praksis. I såfall går jeg til innkjøp av denne mobilen til uken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...