Bautastein Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 det var bare en misforståelse Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg var også dum nok til å kjøre litt når jeg var 15-16.. Når jeg ser tilbake på det i dag skjønner jeg hvor dumme vi var.. 2 kamerater ble tatt på vei opp til Molde(jeg bor rett utenfor Oslo).. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Noen kompiser av meg lånte faren sin bil å kjørte rundt i fylla i VELDIG stor fart. De var oppe i over 200 km/t. Sjåføren var kun 16 år og hadde drukket endel... rart det gikk bra. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er jo nesten en prestasjon i seg selv å klare å nå 200km/t med bil, synes jeg da. Og i fylla da, skal være heldig med giring osv. Tar litt tid å komme opp i 200km/t. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Nåla viste litt over 200km/t, så var nokk litt mindre. Kan ha vært litt overdrivelser involvert også da jeg ikke var med. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det som er enda skumlere er at alt for mange fremdeles er jackass på bekostning av medpassasjerer og andre trafikkanter, selv etter 18-årsdagen. Føler meg litt gammel og gretten, men du verden som jeg hater råkjørere. Da mener jeg ikke nødvendigvis i forhold til fartsgrense, men bilen, veien, forholdene og egne evner. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Merknad til alle: Når folk skriver hvor fort de har kjørt, da minus 40-50km minimum, samme som hvis man lager en post om hvor lang penis du har, alle plusser på et par cm... Særlig når det er snakk om skrytning som i dette tilfellet, er nok langt over det de egentlig kjørte i Lenke til kommentar
SCV Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Tror vell kanskje de fleste her inne er enige om at og fyllekjøre i stor hastighet er helt banalt, men i edru tilstand er det faen så kult og kjøre i hundreogelg. Rart det der. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Natt, tom motorvei, skille mellom motgående, da er det lov å kose seg litt. Heller ikke farlig for andre enn deg selv. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) i edru tilstand er det greit og bøllekjøre litt (nei jeg er absolutt ingen kjøreprest bare sann det er sagt, men er ikke ofte jeg beveger meg over 100, og ja, det er nok for meg). Men skal man først kjøre i fylla så tenk en smule før du legger deg i 150 og lager pannekake av bilen. EDIT: Leif was here. Endret 12. oktober 2006 av SCV Lenke til kommentar
kdog Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Men skal man først kjøre i fylla så tenk en smule før du legger deg i 150 og lager pannekake av bilen. 7058648[/snapback] Ah, så lenge man tar fornuftige og avveide beslutninger bak rattet, er fyllekjøring greit? Totalforbudet kommer kanskje av at man nettopp ikke tenker rasjonelt i fylla ... Lenke til kommentar
Peter Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Men skal man først kjøre i fylla så tenk en smule før du legger deg i 150 og lager pannekake av bilen. EDIT: Leif was here. 7058648[/snapback] Kanskje Leif kan hjelpe demente mennesker som deg med å TENKE KLART?! Det er ikke BILEN du skal bekymre deg for, det er PERSONEN(E) DU DREPER! Om bare politiet kunne arrestere idioter før de gjorde noe idiotisk... Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Komplett idiot med andre ord.Ganske idiot når du kjører rundt når du er 14/15, enda mer idiot når du tror du kan kjøre fra politiet når du har ca. null erfaring med kjøring, komplett idiot når du kjører inn en blindgate med politiet etter og ikke innser at du er føkked og burde overgi deg uten mere tull. 7028075[/snapback] ÅÅHH takk for at du sier det.. dette klarte vi ikke å tenkte fram selv takk Lenke til kommentar
Peter Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 ÅÅHH takk for at du sier det.. dette klarte vi ikke å tenkte fram selv takk 7060188[/snapback] Med tanke på hvor mange tråder det er med "hvor fort har du kjørt", "oops, tatt av politiet" og "juuhuu, holdt på å drepe 15 gamle damer på fortauet. KILLING FRENZY", så tror jeg det er greit å presisere hvor store idioter de egentlig er. Kall det meningen med livet om du vil. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hadde politiet stoppet bilen hadde de sittet fint i det. 7026242[/snapback] Nei, ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hadde politiet stoppet bilen hadde de sittet fint i det. 7026242[/snapback] Nei, ikke nødvendigvis. 7085608[/snapback] Hva mener du? Politi: "Førerkort og vognkort" Ungen: "Vognkort.. ligger vel her et sted... kanskje. Førerkortet har jeg glemt hjemme *ser forskrekka ut og alle sitter muse stille*" Politiet spør om legitimasjon og ringer for å sjekke om du har lappen. Det har du ikke . Busted! Lenke til kommentar
Kimsan Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Jaja, gjort er gjort Endret 17. oktober 2006 av Kimsan Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Jeg må si det er skikkelig Jackass asså, å kjøre med bil og sette deres eget OG kameratenes liv i fare + eventuelle andre bilister. Kjempetøft altså. Bam would be proud. Endret 17. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Kimsan Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Ja, fy faan ass Endret 17. oktober 2006 av Kimsan Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Håper de tar deg for trim på moppa også, så får du aldri kjøre bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå