Gå til innhold

"En syk, syk kveld!"

deleder

Anbefalte innlegg

Må bare poste denne, en kamerat som skrev (han det er snakk om).

OK, dette er en kveld jeg kommer til å huske resten av livet!

det hele startet med at jeg og to kompiser skulle ha en filmkveld. en annen kompis skulle bomme noen snus, så han sa "møt meg der og der nå".

Jeg møtte opp, og plutselig kommer kompisen min kjørende i bilen til moren sin! alene! han er 15 år har ikke trafikalt grunnkurs eller noe! jeg tenkte jo at det var ganske syk gjort, men neida!

etter å ha sett to filmer ringer kompisen min og lurer på om vi vil være med ut å kjøre en tur! vi møter opp og kjører rundt med 6 stk i bilen alle mindreårige, sjåfør uten trafikalt grunnkurs etc. vi kjørte et stykke men kom på at vi måtte fylle bensin, så vi brukte 30 min på å finne ut hvordan vi åpna tanken, men fant ingen spak jeg rattet. etter lang leting fant jeg ut at det bare var å vippe opp lokke til tanken 

vi kjøpte bensin på kanne og fylte opp. vi skulle kjøre litt til, men etter en stund klarte vi å kjøre i en fortauskant! hjulet punkterte!  

dette var andre gangen kompisen min kjørte bil og vi kjørte rundt i 90 i 60 sone med 6 stk i 5-mansbil!

lurer på hva moren sier til det punkterte dekket når hun kommer hjem 

Idioter :p

Endret av deleder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En på skolen drev med det samme. "Lånte" bilen til faren, stappa bilen full av mindreårige (hvorav noen av jentene var fra klassen min) og kjørte rett i en telefonstolpe. 15 år og kjørte seg ihjel i fylla. De andre i bilen slapp heldigvis unna uten skrammer.

Edit: Var telefonstolpe, ikke fjell.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Jeg og noen kamerater gjorde akkurat det samme når vi var 15 år gamle, bare at vi kjørte rundt i månedsvis på vintern flere ganger i uka uten at det skjedde noe. Inntil vi grisekjørte som værst på en parkeringsplass og en kamerat av meg kræsja inn i kanten på plassen og bilen blei skikkelig bulka :(. Da fikk vi høre.

Lenke til kommentar

I den lille kommunen hvor jeg bor har det vært noen veldig stygge ulykker gjennom årene,også dødsulykker.Kan trekke frem en trist historie som innvolverte to gutter på 18 og 16 år som også var på tur. Her var det forøvrig 16 åringen som kjørte, i altfor høy fart på en grusvei. Han mister kontrollen rundt en sving og de ruller rundt på vei og i grøft før bilen smeller med taket først inn i stammen på et stort grantre stående ved veikanten. Merket der bilen hadde truffet treet var litt over to meter oppe på selve stammen! Utfallet var at 18 åringen som var passasjer døde momentant. 16 åringen som kjørte fikk amputert beinet. En ting er å leve med bare ett ben,en helt annen ting er å måtte leve med skyldfølelsen resten av livet. Skulle ønske det gikk ann å tenke litt lengre enn nesa.

Lenke til kommentar
I den lille kommunen hvor jeg bor har det vært noen veldig stygge ulykker gjennom årene,også dødsulykker.Kan trekke frem en trist historie som innvolverte to gutter på 18 og 16 år som også var på tur. Her var det forøvrig 16 åringen som kjørte, i altfor høy fart på en grusvei. Han mister kontrollen rundt en sving og de ruller rundt på vei og i grøft før bilen smeller med taket først inn i stammen på et stort grantre stående ved veikanten. Merket der bilen hadde truffet treet var litt over to meter oppe på selve stammen! Utfallet var at 18 åringen som var passasjer døde momentant. 16 åringen som kjørte fikk amputert beinet. En ting er å leve med bare ett ben,en helt annen ting er å måtte leve med skyldfølelsen resten av livet. Skulle ønske det gikk ann å tenke litt lengre enn nesa.

7027659[/snapback]

Ja fyfaen skikkelig jackass, ass, fy faen fett ass, skikkelig tøfft ass.

Lenke til kommentar

en kompis gjorde det samme når han var 14/15.

bortsett fra att han ble tatt av politiet da :p

Han skulle kjøre fra de, og greide å kjøre inn i ei blindgate, og skulle snu med politiet bak seg, og han rygga inn i politibilen :wee:

Han fikk ivvertfall førstedia på avisa da :p

Lenke til kommentar

Han skulle kjøre fra de, og greide å kjøre inn i ei blindgate, og skulle snu med politiet bak seg, og han rygga inn i politibilen :wee:

7027680[/snapback]

Komplett idiot med andre ord.

Ganske idiot når du kjører rundt når du er 14/15, enda mer idiot når du tror du kan kjøre fra politiet når du har ca. null erfaring med kjøring, komplett idiot når du kjører inn en blindgate med politiet etter og ikke innser at du er føkked og burde overgi deg uten mere tull.

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar
*snip*

7027659[/snapback]

7027674[/snapback]

...og *snip*

7028101[/snapback]

ironi' -en (fra gr eironeia 'forstillelse') det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom

7030329[/snapback]

Jeg forstår utmerket godt hva ironi er, men det virker ikke som du gjør det? Hvordan skal man forstå ironien i noe sånt som du skrev, om det er sånn at du mente det motsatte av det du skrev, hva mente du da? :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg tolket det dithen at dette innlegget ikke forsto ironien i det forrige:

*snip*

7027659[/snapback]

7027674[/snapback]

Hva faen?

Synd at enkelt ikke tenker lenger enn nesetippen ja :no:

7028101[/snapback]

pga Smileyen og "Hva faen?"

Lenke til kommentar

7027680[/snapback]

Jeg må si jeg er imponert over idiotien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...