Gå til innhold

LGA775 - når lønner det seg å kjøpe?

B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har overhoder ikke hastverk med å kjøpe, kan vente opptil 6-7 måneder jeg hvis det lønner seg. (vet at alt faller, men hvis noe som virkelig er verdt det, så venter jeg jo).

Sitter nå med en Pentium 4 på 2.8 GHz og den er helt grei den, men grafikkortet og slikt begynner å bli utdatert. (Radeon 9800se)

Lenke til kommentar
du må ha deg et nytt hkogså siadet gamle vte jeg ike støtter 2 kjernede prosessorer og ta et Geforce 7950GTX hvis du er veldig splle nerd

7027545[/snapback]

Klarer ikke finne 7950GTX kortet jeg...har du link? Sikker på at du ikke mener GX2 kortet da?

Lenke til kommentar
For å si det sånn... hvis jeg skal ha ny prosessor, så kjøper jeg hele kassa ny!

Regner med å bruke opptil 15.000 kr. på den.

7028961[/snapback]

Siden du ikke har hastverk ville jeg kanskje ventet 5-6 mnd til dx10 kortene er ute og tilgjenngeligheten/utvalget er bra. Om et halvt års tid vil nok prisene på dx10 kort ha falt til et litt hyggeligere nivå også.

Lenke til kommentar
Hvis du ike har noe hast og godt kan vendte 6-7 måneder så vent til etter jul og kjøp quadcore ;D

7031683[/snapback]

Eller vente i ti år og kjøpe noe som er så bra at dagens quad core blir som regnestaver i sammenligning. Hvis man venter på noe billigere og bedre, vil man aldri komme i mål..

Lenke til kommentar
Eller vente i ti år og kjøpe noe som er så bra at dagens quad core blir som regnestaver i sammenligning. Hvis man venter på noe billigere og bedre, vil man aldri komme i mål..

7031750[/snapback]

Kunne ikke vært mere enig! Du kjøper gjerne etter behov, om du vil ha det nå, kjøper du nå. Vil du vente...ja, da venter du! Det er opp til deg ;)

Lenke til kommentar

Problemet med hardware for tiden er at den kommer noe nytt så og si hele tiden.så og vente litt er greit...men å vente for lenge er bortkastet..jeg personlig kjøper etterhvert..og prøver å tenke framover..over om det hardware jeg skal kjøpe vil holde en stund til jeg får råd senere til å kjøpe nytt.eller om jeg kan kjøpe litt og litt etterhvert..hvis du da f.eks allerede har kjøpt et hk osv som du kan oppgradere cpuen på osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...