anders! Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Hei! Har hatt 360 i rundt 20 dager nå og er stort sett fornøyd. Eneste problemet er at håndkontrollen ikke fungerer lenger. Når jeg skrur på 360 og trykker på på knappen på håndkontrollen kommer det bare et lite blink og så skjer det ikke noe mer. Ikke noe som helst kontakt med 360en. Det startet for noen dager siden med at den falt ut hver halvtime og så ble det verre og veree. Takk for svar! Anders Endret 8. oktober 2006 av AndersdD Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Du mener kontrollen? Hvis ja, hva med å bytte batteri? Hvis nei, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Du mener kontrollen? Hvis ja, hva med å bytte batteri? Hvis nei, vet jeg ikke. 7025739[/snapback] Mener håndkontrollen ja. Irriterende å ikke få spilt noe Call of Duty eller Dead rising.. Har prøvd å bytte batteri til ingen nytte.. Endret 8. oktober 2006 av AndersdD Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Prøv å lad/bytt batteriene. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 kan høres ut som batteriet ja, hvis ikke så er det bare å ringe til MS og få tilsendt ny, de er ganske snille på det:) Fikk tilsendt ny kontroll (til xbox1) etter at jeg mistet ledningen mellom boxen og kontrolledningen, de fant den ikke løst og sendte meg en ny kontroll:) Senere fant jeg ledningen jeg mistet på Cleas Olshon, og satt igjen med 2 kontroller Lenke til kommentar
anders! Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 kan høres ut som batteriet ja, hvis ikke så er det bare å ringe til MS og få tilsendt ny, de er ganske snille på det:) Fikk tilsendt ny kontroll (til xbox1) etter at jeg mistet ledningen mellom boxen og kontrolledningen, de fant den ikke løst og sendte meg en ny kontroll:) Senere fant jeg ledningen jeg mistet på Cleas Olshon, og satt igjen med 2 kontroller 7025816[/snapback] Har prøvd å skifte batterier...samme problem. Ringer MS i morgen Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har du prøvd og koble opp kontrollen på nytt? Funket for meg når jeg hadde akkuratt samme problem... Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Og her har vi enda en grunn til å ha kontroller med ledning. Hørt om masse problemer med trådløse kontrollere til 360 nå. Billigere, bedre respons, aldri batterier, aldri lading. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Eg har ein med ledning og ein trådløs, det er ingen tvil om hvilken som blir brukt mest. Ledninger blir det nok av i hverdagen,og eg kvitter meg med det som kan kvittes med. Men bedre repsons? Dette må siåfall vere i så liten grad et et ikkje er merkbart for mennesker. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kort spørsmål: Hvilken type batterier tester du med? Grunnen til spørsmålet er at jeg sleit med samme problemet, bytta batterier men med to nye av samme merke. Problemet var der fortsatt. Testa tilfeldigvis med et annet merke, og vips så funka alt som det skulle igjen. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Og her har vi enda en grunn til å ha kontroller med ledning. Hørt om masse problemer med trådløse kontrollere til 360 nå. Billigere, bedre respons, aldri batterier, aldri lading. 7026472[/snapback] Hæ?? Masse problemer?? Tull. De problemene jeg har hørt og lest om med 360 omfatter ikke den trådløse kontrolleren. Av alle ting de jeg kjenner med 360 skryter av, så er det den trådløse kontrolleren. Hvor deilig den er, og hvor knirkefritt det fungerer. Og den samme opplevelsen har jeg selvfølgelig selv. Dr Peedee Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Og her har vi enda en grunn til å ha kontroller med ledning. Hørt om masse problemer med trådløse kontrollere til 360 nå. Billigere, bedre respons, aldri batterier, aldri lading. 7026472[/snapback] Hæ?? Masse problemer?? Tull. De problemene jeg har hørt og lest om med 360 omfatter ikke den trådløse kontrolleren. Av alle ting de jeg kjenner med 360 skryter av, så er det den trådløse kontrolleren. Hvor deilig den er, og hvor knirkefritt det fungerer. Og den samme opplevelsen har jeg selvfølgelig selv. Dr Peedee 7027371[/snapback] Sett flust av folk som har problemer med at den kobler ut, får ikke kontakt osv. Med ledning får man aldri problemer og som sagt, det er langt billigere. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Først skriver Hossa at han har hørt mange folk med problemer og så har han plutselig sett mange med problemer jedda Trådløst er så absolutt verdt 100 kr ekstra, Respons tiden er ingenting å klage på heller Lenke til kommentar
baltie Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Sett flust av folk som har problemer med at den kobler ut, får ikke kontakt osv. Med ledning får man aldri problemer og som sagt, det er langt billigere. 7027515[/snapback] For meg er valget enkelt. Etter at kidsa har snubla over ledninga til dualshocken til PS2-en hvorpå PS2-en har blitt dratt ut av TV-skapet og deiset i gulvet (og slik ble Dragon Quest herpa ), så går jeg for trådløst. Har forøvrig hatt null problemer. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Har du prøvd og koble opp kontrollen på nytt? Funket for meg når jeg hadde akkuratt samme problem... 7025948[/snapback] Koble opp på nytt? Hva mener du? Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) glem det jeg skrev i stad Endret 8. oktober 2006 av UnitedsOmar Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Først skriver Hossa at han har hørt mange folk med problemer og så har han plutselig sett mange med problemer jedda Trådløst er så absolutt verdt 100 kr ekstra, Respons tiden er ingenting å klage på heller 7027585[/snapback] Herregud. Sett/hørt er et fett om man snakker om internett er det ikke ? Hvis man skal være helt riktig så burde kan kanskje skrive lest... Uansett, flisespikkeri. 100kr ekstra ? På Elkjøp var det 200kr forskjell. Så må man kjøpe batterier, eller batteri lader tullet, kan for bli en del penger på noen kontrollere det. Om det er verdt det eller ikke er fullstendig subjektivt. Men faktum er at ledninger er billigere, bedre respons og mer stabilt. Endret 8. oktober 2006 av Hossa Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har fortsatt til gode å se dette med bedre respons altså. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Om det er verdt det eller ikke er fullstendig subjektivt. Men faktum er at ledninger er billigere, bedre respons og mer stabilt. 7029085[/snapback] Jepp, det er veldig subjektivt. Men er det fakta du lister opp? Ok, det er billigere. Men bedre respons? Er det et faktum? Og mer stabilt? Hva er det som er ustabilt? Jeg kan bare snakke ut ifra egne erfaringer. Responstid er vanskelig å sammenligne siden jeg kun har trådløse kontrollere. Men jeg kan i alle fall si at jeg har all den responstiden jeg selv er i stand til å håndtere. Jeg merker overhodet ingen lag. Når det gjelder stabilitet; utifra egne (og mine venner som har X360) erfaringer, finnes det ingen stabilitetsproblemer. Det skal ikke finnes stabilitetsproblemer. Har man stabilitetsproblemer, er det noe som ikke fungerer som det skal og man bør ta kontakt med MS og få byttet ut enten kontroller eller konsoll istedenfor å syte og klage her. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei!Har hatt 360 i rundt 20 dager nå og er stort sett fornøyd. Eneste problemet er at håndkontrollen ikke fungerer lenger. Når jeg skrur på 360 og trykker på på knappen på håndkontrollen kommer det bare et lite blink og så skjer det ikke noe mer. Ikke noe som helst kontakt med 360en. Det startet for noen dager siden med at den falt ut hver halvtime og så ble det verre og veree. Takk for svar! Anders 7025731[/snapback] Du har selvfølgelig lest i manualen hvordan du får konsollen til å linke seg opp mot håndkontrollen (og motsatt)? Og trykket på den lille hvite knappen på konsollen i den forbindelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå