Gå til innhold

Gamle spill til intels Gma950 skjermkort

cubastar

Anbefalte innlegg

Jeg får min Dell d420 til uka. Ikke verdens beste spillemaskin, men det er jeg klar over. Har noe alikevel erfaring med dette integrerte skjermkortet og eldre spill?

Har jo en eldre titler hjemme som Mafia, jedi knight, Black & White, battlefield 1942 etc som fortsatt er ganske underholdene.

Noen som vet hvordan skjermkortet egner seg til disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får min Dell d420 til uka. Ikke verdens beste spillemaskin, men det er jeg klar over. Har noe alikevel erfaring med dette integrerte skjermkortet og eldre spill?

Har jo en eldre titler hjemme som Mafia, jedi knight, Black & White, battlefield 1942 etc som fortsatt er ganske underholdene.

7025425[/snapback]

Det går veldig bra og spille disse spilene med GMA950... Det er faktisk et mye bedre skjermkort en mange tror.

Jeg spilte tiltler som Mafia-Maxpayne1/2-Medal of Honor serien-Hitaman serien-No one lives forever 1/2 "Glatt" med et GMA900 som er lillebroren til 950...

Lenke til kommentar

7025425[/snapback]

Det går veldig bra og spille disse spilene med GMA950... Det er faktisk et mye bedre skjermkort en mange tror.

Jeg spilte tiltler som Mafia-Maxpayne1/2-Medal of Honor serien-Hitaman serien-No one lives forever 1/2 "Glatt" med et GMA900 som er lillebroren til 950...

7025689[/snapback]

:thumbup: fantastisk! høres veldig bra ut! var litt bekymret for dette. Burde vel egentlig ha skjønt det også....sjekket tech spekkene til disse spillene og d420 klarer seg bra ut fra anbefalte instillinger

Lenke til kommentar
http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2427&p=1 her har du en test av bl.a GMA950 i en rekke nyere spill. På laveste oppløsning\bildekvalitet fungerer f.eks doom 3, half-life 2, far cry og UT2004 helt greit. Sålenge du ikke er kresen på grafikk-instillingene så fungerer endel nyere spill helt greit :)

7026411[/snapback]

Jøss jeg som ikke har giddet å prøvd farcry en gang... Ja ja dette overasket meg veldig positivt :)

Lenke til kommentar
http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2427&p=1 her har du en test av bl.a GMA950 i en rekke nyere spill. På laveste oppløsning\bildekvalitet fungerer f.eks doom 3, half-life 2, far cry og UT2004 helt greit. Sålenge du ikke er kresen på grafikk-instillingene så fungerer endel nyere spill helt greit :)

7026411[/snapback]

Jøss jeg som ikke har giddet å prøvd farcry en gang... Ja ja dette overasket meg veldig positivt :)

7026570[/snapback]

Vel, som du ser får far cry 10 fps i testen jada-jada linket til. Det er altfor lite og vil medføre ekstrem hakking. Prøv heller på unreal04 eller wolfenstein, der har fps-en vertfall pasert minnimummet på 25. Eller vil jeg tro at klassikere som half life 1, red alert 1/2, warcraft 3 osv vil gå helt fint på kortet!

Lenke til kommentar

7026411[/snapback]

7026570[/snapback]

Vel, som du ser får far cry 10 fps i testen jada-jada linket til. Det er altfor lite og vil medføre ekstrem hakking. Prøv heller på unreal04 eller wolfenstein, der har fps-en vertfall pasert minnimummet på 25. Eller vil jeg tro at klassikere som half life 1, red alert 1/2, warcraft 3 osv vil gå helt fint på kortet!

7026616[/snapback]

Vel det er egntlig ikke så viktig for verken meg eller trådstarter da jeg har en Dell 9400 med GO7900GS som jeg spiller med...

Som skrevet før så takler Intel 950 "glatt" litt eldre spill som Mafia-Maxpayne1/2-Medal of Honor serien-Hitaman serien-No one lives forever 1/2 samt nyerer spill som WOW-Sims serien osv og det er egentlig det som er viktig i denne sammenheng...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

7026411[/snapback]

7026570[/snapback]

7026616[/snapback]

Husk at testene ikke er testet med minimumsinstillingene. Om du f.eks setter oppløsningen til 640x480 og skrur alle detaljer på minimum så flyter det stort sett greit til og med i far cry ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...