TOO TRILL Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har to 120mm vifter, en foran og en bak. I det siste har jeg merket at vibrerer litt for mye og det setter seg igjen i kabinettet. Så nå lurer jeg på hva som kan settes mellom skruene/vifta og selve kabinettet. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Små gummi ringer kan du legge på der. Det bruker jeg, kjøpte på biltema. Setter da ringen på skruen, mellom vifta og kabinettet Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Er dette å få kjøpt på byggmakker o.l. butikker? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det kalles o-ringer. Burde finnes i de fleste bilrekvisitaforretninger. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Er ikke o-ringer de svære gummistrikkene? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Finnes o-ringer i alle mulige størrelser. Sitter f.eks. to o-ringer på akslingene til PC-vifter. Så de trenger ikke være svære. Endret 8. oktober 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Ok, er dette dyrt? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kan jeg aldri tro. Vil tippe noen få kronestykker om du får de løse. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Denne pakka kjøpte jeg på biltema, kostet 80kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå