Gå til innhold

Hvilke produkter skuffet deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

(FYI: megabump)

Nordfjord Risengrynsgraut (kjøpt på Rema 1k)

Fytte så sur og lite salt. Kanskje dette kommer av feil lagring, ikke vet jeg, smakte ihvertfall pyton. Gikk rett i matavfallet. Fjordland sin graut er mye bedre.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Vel noen f.pizzaer er bra , f.eks de små fra Rusticale (jalapeno eller pepperoni)

"at alle klager på grandiosa, men alle kjøper den allikavel!"

Money talks , bs walks......mange kjøper den nok pga den er forholdsvis billig , kan være godt når man er desperat.....men ellers not so much ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

3 liters is fra First Price. Kostet 24 kr, og jeg regnet med at den ikke ville smake ille, mtp. at det var vaniljesmak. Men der tok jeg feil; da jeg kom hjem, åpnet jeg boksen og skulle smake den. Skulle til å ta spiseskjeen i munnen, da jeg luktet noe som var ganske ille. Jeg smakte litt, før jeg kastet alt i vasken. Fy faen, isen stinket som faen, og den smakte ikke vanilje engang. :sick: Aldri mer First Price!

Endret av Latias
Lenke til kommentar
3 liters is fra First Price. Kostet 24 kr, og jeg regnet med at den ikke ville smake ille, mtp. at det var vaniljesmak. Men der tok jeg feil; da jeg kom hjem, åpnet jeg boksen og skulle smake den. Skulle til å ta spiseskjeen i munnen, da jeg luktet noe som var ganske ille. Jeg smakte litt, før jeg kastet alt i vasken. Fy faen, isen stinket som faen, og den smakte ikke vanilje engang. :sick: Aldri mer First Price!

Lages av Henning Olsen Is.. Er så og si samme isen, bare litt annerledes blandet ;)

Lenke til kommentar

Her er en foreløpig liste, mulig jeg legger til mer etterhvert, dette er ihvertfall det jeg kommer på i farta:

-Alt som er av frossempizza.

-Nugatti med appelsinsmak, det var altså så sinnsykt ubeskrivelig jævlig.

- Kuli med 30% mindre sukker. Det smakte ingenting, og i tillegg fjernet de originalen for salg.

- Softis. Jeg går alltid i softisfella. Første skjea er god, resten smaker møl.

- Fjordland produkter.

-Spaghetti ala capri, kjøttet smaker bare hermetikk. det eier bare ikke smak!

- Gilde's sunnere salami, vanligvis liker jeg de sunnere alternativene bedre enn originalen, men denne var bare tørr.

- Alt av kjøpesyltetøy. Til dere som innbiller dere at kjøpesyltetøy er godt: Dere tar feil! Hjemmesyltet syltetøy er og blir uendelig mye bedre.

- "Litt av en kylling"- små, beinete, klissete, rett og slett ikke deilig. Riktignok: Pluss for krydderet/marinaden

Lenke til kommentar
Axe deodoranter (hvorfor i all verden har jeg gitt disse så mange sjanser)

Eh, hva er feil med disse? :ermm:

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Du har en lang vei igjen haha

Tenk at jeg hører et spørsmål som lyder "hva er feil med axe?" i 2009.

Vi er i mat og drikke-delen. ;)

Lenke til kommentar
Axe deodoranter (hvorfor i all verden har jeg gitt disse så mange sjanser)

Eh, hva er feil med disse? :ermm:

L(Ox130)L

Du har en lang vei igjen haha

Tenk at jeg hører et spørsmål som lyder "hva er feil med axe?" i 2009.

Det som er gøy er at du ikke kunne gi svar på det jeg spurte om.

Det er ikke alle som har 395 poster i "Jan Thomas"-forumet...

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Vis du spiser eller drikker Axe...så passer det vel inn her :thumbs:

Det som har skuffet meg er:

Dr.Pepper - Jævelskap :realmad: Smaker seriøst æsj, de som liker dette har rare smaksløker!

First Price Cola - Mer utvannet en McDonald's!

BigOne Resturant - At de i det hele tatt får bruke ordet resturant? Nei, skuff at de sluttet med Homemade style som faktisk var utrolig god!

Hennig Olsen sjokolade chili is - Denne var dyr, og kjempe lite og smakte hverken chili eller eksklusivt. Kunne helder brukt pengene på god gammeldags tressis, og spist sjokolade delen der!

Bakers vaniljeboller - Jeg er evig fan av kanelbollene deres, men når det kommer vaniljeboller til 25 kroner, og kun 6 stk. forrventer man kvalitet. Greide, tre i slengen. Ble rimelig ille i lengden.

All Grandiosa - Osten er god! men resten smaker billig, og ekkelt! overlever til nøds, men spiser heller ALT ANNET AV PIZZA!

Da kommer jeg ikke på mer akkurat nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...