Snublefot Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Rett-i-koppen potetmos.Det smaker som sand, og har omtrent samme konsistens også 7048285[/snapback] Den støtter jeg deg i. Ikke noe god i det hele tatt! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Stabburet sine hjemmesider. Bli overrasket 9258110[/snapback] AAAH har de la mia pizzeria i samme fabrikk som grandis... nasty! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) (FYI: megabump) Nordfjord Risengrynsgraut (kjøpt på Rema 1k) Fytte så sur og lite salt. Kanskje dette kommer av feil lagring, ikke vet jeg, smakte ihvertfall pyton. Gikk rett i matavfallet. Fjordland sin graut er mye bedre. Endret 20. mai 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Litt tips om first price: Dette er så og si likt: Kyllinglår = Produseres av prior Skinke = sjeggerød Ost = synnøve ++++ First price matvarer er bra. ikke drikke. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Alle frossenpizzaer noensinne, bortsett fra Hot Pizza. Meierienes tropiske fruktjuice Santa Maria tacokrydder Smash med paprika Ferdigblandet cappucino pulverpose (ukjent produsent) Troika Den tredje Schweppes brusen med rødgrønn etikett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Vel noen f.pizzaer er bra , f.eks de små fra Rusticale (jalapeno eller pepperoni) "at alle klager på grandiosa, men alle kjøper den allikavel!" Money talks , bs walks......mange kjøper den nok pga den er forholdsvis billig , kan være godt når man er desperat.....men ellers not so much Endret 21. mai 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Santa Maria tacokrydder Pfff. Da legger jeg til for min egen del: Old El Paso tacokrydder Ellers, Freia Premium. Ordet "premium" brukt om dette mølet er en hån mot all virkelig god sjokolade. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Axe deodoranter (hvorfor i all verden har jeg gitt disse så mange sjanser) og ikke minst: Axe boksere Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) 3 liters is fra First Price. Kostet 24 kr, og jeg regnet med at den ikke ville smake ille, mtp. at det var vaniljesmak. Men der tok jeg feil; da jeg kom hjem, åpnet jeg boksen og skulle smake den. Skulle til å ta spiseskjeen i munnen, da jeg luktet noe som var ganske ille. Jeg smakte litt, før jeg kastet alt i vasken. Fy faen, isen stinket som faen, og den smakte ikke vanilje engang. Aldri mer First Price! Endret 21. mai 2009 av Latias Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 3 liters is fra First Price. Kostet 24 kr, og jeg regnet med at den ikke ville smake ille, mtp. at det var vaniljesmak. Men der tok jeg feil; da jeg kom hjem, åpnet jeg boksen og skulle smake den. Skulle til å ta spiseskjeen i munnen, da jeg luktet noe som var ganske ille. Jeg smakte litt, før jeg kastet alt i vasken. Fy faen, isen stinket som faen, og den smakte ikke vanilje engang. Aldri mer First Price! Lages av Henning Olsen Is.. Er så og si samme isen, bare litt annerledes blandet Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Axe deodoranter (hvorfor i all verden har jeg gitt disse så mange sjanser) Eh, hva er feil med disse? Lenke til kommentar
akrozo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Her er en foreløpig liste, mulig jeg legger til mer etterhvert, dette er ihvertfall det jeg kommer på i farta: -Alt som er av frossempizza. -Nugatti med appelsinsmak, det var altså så sinnsykt ubeskrivelig jævlig. - Kuli med 30% mindre sukker. Det smakte ingenting, og i tillegg fjernet de originalen for salg. - Softis. Jeg går alltid i softisfella. Første skjea er god, resten smaker møl. - Fjordland produkter. -Spaghetti ala capri, kjøttet smaker bare hermetikk. det eier bare ikke smak! - Gilde's sunnere salami, vanligvis liker jeg de sunnere alternativene bedre enn originalen, men denne var bare tørr. - Alt av kjøpesyltetøy. Til dere som innbiller dere at kjøpesyltetøy er godt: Dere tar feil! Hjemmesyltet syltetøy er og blir uendelig mye bedre. - "Litt av en kylling"- små, beinete, klissete, rett og slett ikke deilig. Riktignok: Pluss for krydderet/marinaden Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Axe deodoranter (hvorfor i all verden har jeg gitt disse så mange sjanser) Eh, hva er feil med disse? LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Du har en lang vei igjen haha Tenk at jeg hører et spørsmål som lyder "hva er feil med axe?" i 2009. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Axe deodoranter (hvorfor i all verden har jeg gitt disse så mange sjanser) Eh, hva er feil med disse? LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Du har en lang vei igjen haha Tenk at jeg hører et spørsmål som lyder "hva er feil med axe?" i 2009. Vi er i mat og drikke-delen. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Axe deodoranter (hvorfor i all verden har jeg gitt disse så mange sjanser) Eh, hva er feil med disse? L(Ox130)L Du har en lang vei igjen haha Tenk at jeg hører et spørsmål som lyder "hva er feil med axe?" i 2009. Det som er gøy er at du ikke kunne gi svar på det jeg spurte om. Det er ikke alle som har 395 poster i "Jan Thomas"-forumet... Endret 22. mai 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Tipper at AXE er for populært til å være bra, slik som Grandiosa. Endret 22. mai 2009 av Jassogitt Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Axe kan du lage selv. Kjøp en flaske whitesprit, slip en lærbit i og la det stå et par dager. Ha det på sprayflaske. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Vis du spiser eller drikker Axe...så passer det vel inn her Det som har skuffet meg er: Dr.Pepper - Jævelskap Smaker seriøst æsj, de som liker dette har rare smaksløker! First Price Cola - Mer utvannet en McDonald's! BigOne Resturant - At de i det hele tatt får bruke ordet resturant? Nei, skuff at de sluttet med Homemade style som faktisk var utrolig god! Hennig Olsen sjokolade chili is - Denne var dyr, og kjempe lite og smakte hverken chili eller eksklusivt. Kunne helder brukt pengene på god gammeldags tressis, og spist sjokolade delen der! Bakers vaniljeboller - Jeg er evig fan av kanelbollene deres, men når det kommer vaniljeboller til 25 kroner, og kun 6 stk. forrventer man kvalitet. Greide, tre i slengen. Ble rimelig ille i lengden. All Grandiosa - Osten er god! men resten smaker billig, og ekkelt! overlever til nøds, men spiser heller ALT ANNET AV PIZZA! Da kommer jeg ikke på mer akkurat nå! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Grandiosa er ikke annet enn vomfyll, så greit er det. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 urge intense ,hvorfor het den bare ikke sprite intense? smakte mer sprite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå