WiiBoy Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Vita leverposteien på tube. Blir kvalm bare av tanken.. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 First Price vaniljeisen smaker vann. Har prøvd alt for å få den til smake bedre, men neida. Milkshake(jordbær, sjokolade, banan), dynket den med kakao pulver(heller ikke det ga smak). osv. Dette må nok være det verste 'drite' jeg har smakt på lang stund. Nei, ikke noe mer First Price produkter på meg. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Kan jo nevne at Firstprice appelsinbrus og cola smaker.. æsj. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hva er det som egentlig skiller denne tråden fra "produkter du ikke liker" til "produkter du er skuffet over"? Jeg for min del ble skuffet over Lørdagspizzaen. Reklamen er heit, men pizzaen selv er jævlig. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Men hva forventer du av vaniljeis? Vann?! Derfor blir jeg også skuffet over produktet. Samtidig som jeg ikke liker First Price produkter i seg selv. Kresen i matveien Endret 3. august 2007 av Pingun Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Alle grandiosa skuffer meg og grillpølser. Jag fatter ikke at folk liker det patetiske søppelet. Jeg blir bokstavelig talt kvalmen av "Gilde grillpøser med (dritt)smaksgaranti" Endret 3. august 2007 av Ashol Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg for min del ble skuffet over Lørdagspizzaen. Reklamen er heit, men pizzaen selv er jævlig. 9202942[/snapback] Akk, så enig. Og de der pannekakene fra Åmli, eller hva det var, huff! Lenke til kommentar
synsing Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Spaghetti a la Capri. Spiste det en gang da jeg var mindre, og likte det ikke. Fant ut at jeg skulle gi det en ny sjanse i høst, og jeg tror nesten det smakte verre enn sist. Pølsegryte spesial eller noe sånt. Sånn frosne greier. Ser ok ut, men smaker søppel. 7121750[/snapback] Haha. Spaghetti ala Capri er jo en hermetikk-klassiker. Husker det var en tråd på VGD om den, der det ble diskutert alt fra hvor fantastisk smaken var til hvilken vin som passer til. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Vel jeg må si det som skuffer meg mest er når en butikk (oftest billigbutikker) har feillagret osten. Det kjipeste jeg vet er når jeg har kjøpt en dyr ost også smaker den som den har blitt lagret i en koffert! Men hvis jeg må nevne et spesielt produkt så må det bli Odin pilsner. Blæh! De skulle ikke ha rett til og bruke det navnet.. Endret 4. august 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg synes FP appelsinbrusen er god , adskillig bedre enn billigcola anyway.... Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Grandiosa = dritt-reklame til et dritt-produkt , makes sence doesn't it 9200064[/snapback] Enig... Ta pepperonien til et eksempel: -Den er tørr -Den har ikke ananas (ET TOTALT MUST-HAVE) -Jeg blir lei når jeg bare har spist halve -Den er tynn, prøver de å spare penger eller? Så, BigOne Pepperoni: -Stekt i 14 minutt i vanlig ovn blir helt perfekt (ikke sånn luftkødd) -Den har rikelig med ananas -To typer pepperoni -Den er så aldeles ikke tørr i det hele tatt -Jeg kan lett spise hele pizzaen, og elsker hvert stykke -Den har en fin tykkelse, og smaker av kvalitet, ikke økonomi Hvis du liker grandiosa pepperoni, smak på bigone sin og bli frelst Endret 6. august 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Jeg pleide å ELSKE Bigone Pepperoni (eneste greie frossenpizzaen), men nå har de endra på den til Bigone Double Pepperoni eller noe.. Med en ubrukelig fæl tomatsaus.. Blir bare ikke det samme Edit: jeg synes forresten ALDRI at lav pris kan forsvare matvarer som smaker dritt. Skjønner meg ikke på folk som kjøper f.eks. Mormors Fiskegrateng (VERSTE, BILLIGSTE PISSET EVER!!) Endret 6. august 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
ilex Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Maarud potetgull, skuffer meg når jeg ser at den svære posen bare er halvfylt med potetgull =P Poenget med det er egentlig? Mer embalasje/søppel? 7048724[/snapback] Det er for at du ikke skal få en pose hvor all chipsen er knust i småbiter. Luften inne i posen beskytter innholdet fra å bli totalt most. edit: skriveleif Endret 7. august 2007 av ilex Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Findus(?) stor lasagne, i frysedisken. Verste lasagnen jeg noensinne har smakt. Æsj. 7052588[/snapback] Enig. Ellers fant jeg ut her forleden at Full pakke ikke er noe jeg kommer til å kjøpe igjen. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Findus(?) stor lasagne, i frysedisken. Verste lasagnen jeg noensinne har smakt. Æsj. 7052588[/snapback] Enig. Ellers fant jeg ut her forleden at Full pakke ikke er noe jeg kommer til å kjøpe igjen. 9223303[/snapback] For meg ser det ut som de har blandet alle Europas nasjonalretter sammen, med Italia i spissen. Full Pakke gir deg full pakke, men det er ikke dermed sagt at det smaker godt. Endret 8. august 2007 av Leptox Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 De burde lage en parodi på Full Pakke med fullt av folk hengende over dassen & på slutten står det "Kan vi friste med Full Pakke ?!" Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) De der stenløse druene til bendit.. de er alltid fucka på en elr annen måte ;D leif Endret 9. august 2007 av Hansenx Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 De der stenløse druene til bendit.. de er alltid fucka på en elr annen måte ;D leif 9238674[/snapback] HELT ENIG! Frukt som er merket BENDIT er av MYE dårligere kvalitet enn før det latterlige opplegget kom. Jeg hater BENDIT! Bananer Er Noe Dritt Ikke Tameddeghjem Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) De der stenløse druene til bendit.. de er alltid fucka på en elr annen måte ;D leif 9238674[/snapback] HELT ENIG! Frukt som er merket BENDIT er av MYE dårligere kvalitet enn før det latterlige opplegget kom. Jeg hater BENDIT! Bananer Er Noe Dritt Ikke Tameddeghjem 9240461[/snapback] Haha! Bra inlegg! Vel jeg liker bananer men noen ganger er det av dårlig kvalitet. Jeg kan ikke fordra når skjernen er hard også er den myk på utsiden foreksempel. Eller hvis det er masse mørke flekker i fruktkjøttet, vet det betyr bare at den er litt overmoden men jeg synes det er litt ekkelt. Den skal være myk men fast hele veien igjennom. Moden men ikke overmoden. Endret 9. august 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Alle pizzaer som fås kjøpt i dagligvarebutikker har skuffet meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå