B4stian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Coka cola zero skuffet meg. 7049578[/snapback] Drakk denne i dag, syns den var god jeg.. Til sukkerfri og være! 7050659[/snapback] Smaker den veldig annerledes? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg syntes den smakte ganske så likt orginalen jeg.. Kan hende andre ikke syns det, men.. Prøv den! Bedre enn Coca Light iaff ;P Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Coka cola zero skuffet meg. 7049578[/snapback] Drakk denne i dag, syns den var god jeg.. Til sukkerfri og være! 7050659[/snapback] Smaker den veldig annerledes? 7050673[/snapback] syns den er ganske god jeg..men hver sin smak Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Findus(?) stor lasagne, i frysedisken. Verste lasagnen jeg noensinne har smakt. Æsj. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg kjøpte akkurat Extra Drops, blue mint. De var skuffende ekle. Smaker som sånne drops jeg fikk hos bestemor da jeg var lita Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 test blue vics, de er konge! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Coca-cola zero smakte ikke noe spesielt, etter min mening. Ingenting jeg ville kjøpt igjen. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Fjordland Ravioli og tortellini, smakte jo INGENTING, hadde de bytta ut fyllet med mel og piffi hadde det sikkert smakt mer! Lenke til kommentar
eriks1 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ikke diss Fjordland da, de har jo mange delikatesser! Og Fjordlandmiddagene er faktisk ganske godt sammensatt næringsmessig sett, i forhold til det meste av de frosne middagsproduktene! Mine Fjordland-favoritter er torsk m/purreløksaus, svinestek, fårikål, kalkunbryst og ikke minst lammestek m/fløtepoteter! Pannekaker & ertesuppe var også godt! Men én Fjordlandmiddag skuffet meg, og det var kjøttkakene. Var så utrolig kjedelig, og knapt nok mettende.... Jeg blir egentlig sjelden skuffa over maten jeg kjøper, for som regel vet jeg på forhånd hva jeg kan forvente meg. En frossen fiskegrateng bør man jo f.eks ikke forvente mye av! Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Spaghetti a la Capri. Spiste det en gang da jeg var mindre, og likte det ikke. Fant ut at jeg skulle gi det en ny sjanse i høst, og jeg tror nesten det smakte verre enn sist. Pølsegryte spesial eller noe sånt. Sånn frosne greier. Ser ok ut, men smaker søppel. Endret 26. oktober 2006 av kakk Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Spaghetti a la Capri. Spiste det en gang da jeg var mindre, og likte det ikke. Fant ut at jeg skulle gi det en ny sjanse i høst, og jeg tror densten det smakte verre enn sist. Pølsegryte spesial eller noe sånt. Sånn frosne greier. Ser ok ut, men smaker søppel. 7121750[/snapback] Enig! De kjøttbollene har gitt meg traumer! ;P Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Enig, klarer selv kanskje å få nedpå en munnfull eller to. Spaghettien er ihjelkokt, cocktailpølsene er ekle og kjøttbollene smaker ikke noe. Sausen er tam. Og a la Capri husker jeg var livretten til min bror. Men han har aldri vært noen feinschmecker i matveien da. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Gjøvik-lompa fra Engers skuffa noe veldig. Smaken var bare ikke der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Coca Cola Zero skuffet meg også, smakte ikke akkurat som vanlig Coca Cola. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Den minte mer om vanlig Cola når den var kald, men ikke når den var lunken synes jeg. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Urk, smakte ikke noe særlig Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Haha, ja. De Åmli pannekanene smaker jo bare mel Lenke til kommentar
swanky Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ørretkoteletter fra frysedisken. Ikke lukter det fisk, og ikke smaker det fisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Grandiosa = dritt-reklame til et dritt-produkt , makes sence doesn't it Dere har blitt hømbla (dvs lurt) & punk'd av Grandis :!: First Price lasangne og Eldorado pasta bolognese Endret 3. august 2007 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Blir dere skuffet av tørrmat og ferdigprodukter trenger dere litt mer pessimisme i livet. EDIT: "Frossen lasagne til 14 spenn, det er sikkert godt ..." Setningen over bør skurre litt hos de fleste. Endret 3. august 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå