Gå til innhold

Hvilke produkter skuffet deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stort sett alle butikkjøpte pakker med vårruller. Smaker promp av kål og kjøtt, krydderet er smakløst, deigen feit og alt blir bare galt, galt, galt. Er kjempeglad i vårruller, bare synd man må på kinaresturant for å få smake en skikkelig en...

Lenke til kommentar

De forbaske "bake-up" eller "fresh baked" eller hva de nå heter, de pizzaene som liksom skal heve i ovnen og greier. De funker jo f**n aldri, blir bare flate og deigete.

Edit: Synes forresten Resturant saken til Big One er temmelig god :) Den ser ut til å funke som forventet for det meste.

Endret av DrThomas
Lenke til kommentar

Hadde ikke så store forventninger, men da jeg først smakte Cafe Cookies, ble det i alle fall klart at jeg aldri kom til å spise mølet igjen.

Ble også skuffa den gangen jeg kjøpte salta/røkte svinekoteletter, og ikke vanlige nakkekoteletter, men det var min egen feil. :p

Av andre produkter husker jeg at Fjordland sin bearnaise-saus som blant annet følger med biffsnadderet skuffet noe veldig, og ikke minst Prior-kylling pakka i plast. Skuffelse i forhold til fersk, grilla kylling fra butikken.

Lenke til kommentar
Maarud potetgull, skuffer meg når jeg ser at den svære posen bare er halvfylt med potetgull =P Poenget med det er egentlig? Mer embalasje/søppel?

7048724[/snapback]

Det står vel på posen hvor mange gram det er, så jeg ser ikke problemet.

7049808[/snapback]

Alle vet vel ikke massetettheten på potetgull da... Man tror jo at posen er full.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...