Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Mange matprodukter som lover mye. Hos meg: 1: Gang på gang lover de pizza med "resturant smak" men klarer det aldri: Toro's vafel mix, her fikk jeg hele 5 vaffler Stabburet 4 stkBurgere med brød, skulle vel egentlig hett 4 stk hamburgerbrød med pålegg? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Stort sett alle butikkjøpte pakker med vårruller. Smaker promp av kål og kjøtt, krydderet er smakløst, deigen feit og alt blir bare galt, galt, galt. Er kjempeglad i vårruller, bare synd man må på kinaresturant for å få smake en skikkelig en... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Noen av Fjorland-produktene er ganske ille. Svinestek og biffsnadder for eksempel. Kjøttkakene duger. Endret 7. august 2007 av Redline Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Delikat sine forskjellige posteier er også dynge. At noen kjøper disse er for meg uforståelig. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 det er faktisk grandiosa Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 det er faktisk grandiosa 7028634[/snapback] Enig der as! Lenke til kommentar
robot Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Fiskegrateng fra findus som man setter direkte i microen for eksempel. det er mye macaroni og saus men det er lite med fisk. Det er noe sånt som skuffer meg. Lenke til kommentar
Burned-Toast Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Rett-i-koppen potetmos. Det smaker som sand, og har omtrent samme konsistens også Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Maarud potetgull, skuffer meg når jeg ser at den svære posen bare er halvfylt med potetgull =P Poenget med det er egentlig? Mer embalasje/søppel? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Poenget med det er egentlig? Mer embalasje/søppel? 7048724[/snapback] Ja, og for at det skal se ut som at det er mer potetgull oppi der, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja, jeg skjønner jo det.. Men det skuffer jo =P Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fiskegrateng fra findus som man setter direkte i microen for eksempel. det er mye macaroni og saus men det er lite med fisk. Det er noe sånt som skuffer meg. 7028681[/snapback] Er så enig! Fader ta. Det meste av micro-mat er ganske sugent. Hvertfall sånn micro-lasagne. Smakløst og tamt. Akk. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) De forbaske "bake-up" eller "fresh baked" eller hva de nå heter, de pizzaene som liksom skal heve i ovnen og greier. De funker jo f**n aldri, blir bare flate og deigete. Edit: Synes forresten Resturant saken til Big One er temmelig god Den ser ut til å funke som forventet for det meste. Endret 11. oktober 2006 av DrThomas Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hadde ikke så store forventninger, men da jeg først smakte Cafe Cookies, ble det i alle fall klart at jeg aldri kom til å spise mølet igjen. Ble også skuffa den gangen jeg kjøpte salta/røkte svinekoteletter, og ikke vanlige nakkekoteletter, men det var min egen feil. Av andre produkter husker jeg at Fjordland sin bearnaise-saus som blant annet følger med biffsnadderet skuffet noe veldig, og ikke minst Prior-kylling pakka i plast. Skuffelse i forhold til fersk, grilla kylling fra butikken. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Coka cola zero skuffet meg. Lenke til kommentar
supern- Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Helt enig med deg Dimanche. Skjønner ikke at et så verdig selskap slipper et så dårlig produkt.. Det smaker sukkervann jo :!: Endret 11. oktober 2006 av supern- Lenke til kommentar
Superior Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Maarud potetgull, skuffer meg når jeg ser at den svære posen bare er halvfylt med potetgull =P Poenget med det er egentlig? Mer embalasje/søppel? 7048724[/snapback] Det står vel på posen hvor mange gram det er, så jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Maarud potetgull, skuffer meg når jeg ser at den svære posen bare er halvfylt med potetgull =P Poenget med det er egentlig? Mer embalasje/søppel? 7048724[/snapback] Det står vel på posen hvor mange gram det er, så jeg ser ikke problemet. 7049808[/snapback] Alle vet vel ikke massetettheten på potetgull da... Man tror jo at posen er full. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 fem min grøt, den smaker ikke som grøt skal smake :/ og uten å ha testa antar jeg at firstpriceprodukter kan være til tider en stor skuffelse skal teste juicen nå ^^ Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Coka cola zero skuffet meg. 7049578[/snapback] Drakk denne i dag, syns den var god jeg.. Til sukkerfri og være! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå