Gå til innhold

Hvilke produkter skuffet deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De forbaske "bake-up" eller "fresh baked" eller hva de nå heter, de pizzaene som liksom skal heve i ovnen og greier. De funker jo f**n aldri, blir bare flate og deigete.

 

Edit: Synes forresten Resturant saken til Big One er temmelig god :) Den ser ut til å funke som forventet for det meste.

Endret av DrThomas
Lenke til kommentar

Hadde ikke så store forventninger, men da jeg først smakte Cafe Cookies, ble det i alle fall klart at jeg aldri kom til å spise mølet igjen.

 

Ble også skuffa den gangen jeg kjøpte salta/røkte svinekoteletter, og ikke vanlige nakkekoteletter, men det var min egen feil. :p

 

 

Av andre produkter husker jeg at Fjordland sin bearnaise-saus som blant annet følger med biffsnadderet skuffet noe veldig, og ikke minst Prior-kylling pakka i plast. Skuffelse i forhold til fersk, grilla kylling fra butikken.

Lenke til kommentar
Maarud potetgull, skuffer meg når jeg ser at den svære posen bare er halvfylt med potetgull =P Poenget med det er egentlig? Mer embalasje/søppel?

7048724[/snapback]

Det står vel på posen hvor mange gram det er, så jeg ser ikke problemet.

7049808[/snapback]

 

Alle vet vel ikke massetettheten på potetgull da... Man tror jo at posen er full.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...