John Kr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er det noen som har prøvd dette programmet og hvilken erfaring har dere til nå? Tenkte å bytte ut AD-Aware. Takker for alle svar Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Vet ikke hvilket forhold du har til "tracing cookies", jeg antar du sletter dem i ad-aware når de dukker opp der. Defender rører dem ikke. Om du mener cookies er litt i nærheten av spyware, ville jeg ha beholdt Ad-aware framfor å bytte til Defender. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 OK Takk for svaret. Da blir det til at jeg fortsatt benytter Ad-Aware SE. John Kr Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hvis du har lyst til å prøve noe "nytt" er SuperAntiSpyware verdt å prøve. Navnet er kanskje litt for "supert", men programmet er blandt de beste i sitt slag. Gratis. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Installerte SuperAntSpywre, kjørte først Ad-Aware og deretter SAS. SAS fant 9 nye filer. Jeg prøver SAS en stund. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Bytte? kan du ikke bruke begge? (det gjør jeg) Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ingen grunn til å ikkje bruke begge 2. Har skjedd eit par ganger at windows defender har funne ting ad-aware ikkje har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå