Lanka Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg er nå inne i Garden. Og nå etter ferien skal jeg inn i en gardeperiode. Uheldigvis har vi portforbud de 4 neste ukene. Men århundrets fest er lørdag om en uke. hva slags unnskyldning kan jeg bruke for å få permisjon? En venn av meg brukte følgende under rekruttskolen da det også var portforbud : "Jeg og dama har vært sammen i nesten 2 år. Og nå som jeg er borte sliter hun veldig mentalt. Kan bli slutt hvis jeg ikke drar og ordner opp i ting." Og han fikk gå på flekken. Hvordan skal jeg prøve meg? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kan du ikke bare stikke av? Det er ikke sånn at de er morra di liksom Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kan du ikke bare stikke av?Det er ikke sånn at de er morra di liksom 7025533[/snapback] ... Kult når MP kommer for å hente deg, da. Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kan du ikke bare stikke av?Det er ikke sånn at de er morra di liksom 7025533[/snapback] Det er faktisk en veldig dårlig idé... MP kommer og henter deg + du får indratt 2000-3000kr som oftest. Husker det var en i vår leir som fant på et slikt sprell... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er ikke sånn at de er morra di liksom 7025533[/snapback] Nei, de har mye mer makt over deg enn mora di... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Kompani skal du til? 7025178[/snapback] KP 4. Og jeg akter ikke å stikke av Må jo søke. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Var selv i KP4. Vet du hvem du skal ha som troppsjef? KP4 regner seg selv som hardest. skal nok mye til å få fri derfra. håper du får det bra forresten, hadde ett kongeår i kp4 sibo;) Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Var selv i KP4. Vet du hvem du skal ha som troppsjef? KP4 regner seg selv som hardest. skal nok mye til å få fri derfra. håper du får det bra forresten, hadde ett kongeår i kp4 sibo;) 7026223[/snapback] Løytnant Dal. NK Tropp er Fenrik Skar. Snille offiserer som nettopp har vært i Libanon og Afghanistan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå