Gå til innhold

windows tryner ved avspilling av filmfiler

Anbefalte innlegg

pcen har ikke muligheter for og spille av avi. mpeg filer laugh.gif . hehehe. dette har på gått i 2 uker nå.

her ser dere hva som skjer nårr filmer mappa åpnes:

post-102996-1160297117_thumb.jpg

etter jeg har trukket på ikke send. så sprette dwartson32etellerannet opp.

nårr jeg lukker det kræsjer maskinen mad.gif .

akkurat i skrivende stund fikk jeg lyst til å se filmen "the transporter". så nå skal jeg sette på filmen og så ordner alt seg etter planen. men neida, her er hva som skjer :(

- Winamp tryner nårr jeg skal spille av filmen

- Windows Media Player går også på en snurr

- merkelig nok også Media player classic oppfører seg rart.

absolutt alle avspillingsprogrammene for oppkast viss jeg spiller av en film.

hva er problemet her?

og ikke nåkk med det.

ett problem lurer også under flytting av filmer, både fra den eksterne harddisken og den interne harddisken. windows eksplorer spretter opp med noe så rart som KJØREFASEFEIL under flytting og kopiering. hø?. jeg trykker på avbryt-knappen i håp om at det ska gå rolig for seg. men faen heller, explorer.exe gir ikke respons lenger. hellvette :mad:

ikke si meg at jeg skal instalere windows på nytt. for det gidder jeg ikke :thumbdown: . er så utrulig irriterende å måtte gå igjennom en instalasjons prosess igjenn. det er trossalt 2 gangen jeg har instalert windows og samme problemet er dær fremdeles. :p

nevner også spesifikasjonene på pcen.

ACER Aspire 1410LMi.

1,3 GHZ intell celleron prosessor

512 MB ram

40 GB hdd

håper på kjapt svar.

på forhånd takk :)

til moderatorne og alle de som driver forumet: viss dette er feil kategori så putt det over i rett kategori.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig at det er noen av de filmen er korrupte, noen lager da krøll når du åpne mappen.

Du kan prøvd å flytte en film vekk til en annen plassering, gjennom cmd. Prøv å gå inn i mappen igjen å er problmet der fortsatt flytt en annen film, helt til du finner ut hvilken film det er. Det er ikke sikkert det hjelper, men jeg hadde noe lignende problem en gang.

Lenke til kommentar

hadde samme problemet selv for ein stund siden. Du kan velge å åpne filmen i meida spilleren, åpne og blad deg frem. Hvordan jeg fikk problemet fikset husker jeg ikke. Kanksje reinstall....

skal google for deg, men prøv å vær tålmodig ;)

Om du har flere codecs pack eller lignende avinstaller alle, og installer kun en, og den nyeste. Du vil klare deg fint med kun VLC da, og skulle du mangle en codec, last den ned. Codec packs er ikke lenger nødvendig ;)

Endret av abze
Lenke til kommentar

hei, etter nå snart over 3 månender med samme problem fant jeg endelig syndern. det var K-lite codec pack som lagde krøll. så jeg har sletta det og bestemt for og ikke bruke sånne codec packs igjen. instalerte divx for noen dager siden. og nå funker alle videofilene som de skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...