killekille Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Finne det slike? og er det noen som selger de? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Smart Media-kort finns ikke større enn 128MB. Dessuten er denne standarden på tur ut. For andre SM-kort, bruk 'Prisguiden' øverst på siden. _________________ Knut Skarsfjord [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-11-04 14:41 ] Lenke til kommentar
AustEgd Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Har kjøpt Olympus 4000 som jo bruker denne korttypen. Forundrer meg LITT at dette kameraet bruker dette kortet. Er det teknisk 'umulig' å lage korta større enn 128 MB? Eller er det andre grunner som gjør at de har stoppet der? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Jeg vet ikke, men kortet er jo veldig tynt. Derfor kan det hende at det ikke er plass til større brikker? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Det er nok teknisk mulig å lage større kort enn 128 MB, men produsentene har nok visst en stund at et nyere format skulle ta over. Derfor har de sikkert ikke lagt store ressurser i dette. MLW Lenke til kommentar
AustEgd Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Derfor syntes jeg det er rart at Olympus 4000 kommer helt nytt med det kortet.... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det er vel ikke så veldig farlig at en kortstandard fases ut, så lenge du har et par kort selv. De er jo ikke forbruksvare såvidt jeg vet. Og den dagen det skulle bli helt krise, har du sikker byttet ut kameraet med noe bedre for lenge siden. Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Jeg så 256MB SmartMedia kort på Expert for et års tid siden, så de FINNES, men produsentene så sikkert ikke den store vitsen med å produsere dem, så de kutta dem ut... kan ikke tenke meg hvorfor ellers de ikke selges lenger, slik som dere påstår :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå