KissaMcDuck Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Irriterte meg grønn over Roar Stokke idag, avogtil lurer jeg på om han bare prøver å skvise flest mulig ord i en setning. Når Stelios fikk tilsnakk; "Neste gang han gjør noe slikt, vil han få ett kort i samme valør som dommerdrakten" e.l. Please... Samme mann har brukt metaforer som "sniker seg inn bakdøra" og "frispark stort som ett hus!". Noen liker kansje at kommentatorene er litt fantasifulle, men jeg foretrekker slapt ordforåd og mer kunnskap. Alle i NRK irriterer meg også, Karl Petter Løken og Jostein Flo er den verste kombinasjonen ever. At disse idiotene fikk dømme VM kamp er en gåte. Harald Bredli er grusom, lite flink fyr som bør holde seg til å kommentere håndball og hvilke spillere som er diggest. Arne Scheie minner mest om en senil mann, selv om jeg trekker på smilebåndet av alle fun factsa han serverer. han er ihvertfall over the top, selv om jeg liker at han er engasjert. At hunkjønn burde holde seg borte fra kommentatorboksen er helt sikkert, alle som så på Spania kampen vet vell hva jeg snakker om, Høgmos rorbua historier vekket mindre irritasjon hvertfall. Alsaker og Fredheim er mine favoritter, ihvertfall Alsaker. Semb duger som ekspert syntes jeg også. Ellers er det lite å rope hurra for imo Endret 8. oktober 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Helt til jeg kom til nederste linje så virket det egentlig for meg mest som om du egentlig ikke ville ha kommentatorer, kanskje det kunne være en løsning? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Nah, jeg vil ha Sky Sports kommentatorer. Mange som er ok å høre på, men en partisk/ dårlig kommentator kan plage meg ganske mye ja. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Enig i Alsaker, han er ikke så verst. Ellers har jeg sansen for Scheie. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Skru av lyden og kommentere selv! Det er morro i spennende kamper. Men Scheie er best, og en av de som kommenterte OL-finalen i 2000 for kvinner burde dø... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NORGE! NORGE! NORGE MITT NORGE! Ærlig talt, ingen som orker å høre på det. Jeg har ikke hørt Alsaker eller Fredheim, men det er mange som synes at de er best så jeg må få hørt dem. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Alsaker er behagelig å høre på. Det synes jeg Scheie var før også, men han har begynt å tape seg. Dessuten passer han til å kommentere alene, enhver sidekommentator blir "kjørt" ned av Scheie. Fredheim er også ganske flink + at han har veldig bra kunnskaper. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Takler ikke Scheie lenger jeg. Hører at han begynner å bli gammel stakkars. Resten av nrk sine er også bare søppel.. Han karen på TV2 sammen med Semb er bra.. De på canal+ sitter som oftest å snakker om noe helt anna enn selve kampen, men de er helt greie. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Arne Scheie er jo best selv om han begynner å trekke på årene. Alsaker er ikke så værst han heller Så har vi jo Bredli da! Hold deg til handballen sier jeg også! Semb: Takk for at du informerer oss om ting vi allerede har sett, og hørt av Alsaker! Skjønner ikke hvorfor han skal kommentere ting i hele tatt. Det virker som om han har fått ett manus før kamp. Han viser i hvert fall ikke engasjament. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Mathisen er verst. Ø. Alsaker og Semb er best Kenneth Fredheim i Canal + er også veldig bra... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Liker Tom Nordlie. Han er smart og flink til å forklare, slik at man føler man får en bedre forståelse for fotballen mens man hører på. Nå har dessverre ikke han så veldig mye kommentatorjobber, men jeg mener jeg enten har hørt ham på en kamp. Hvis ikke er det bare fotballextra han har vært på. Uansett: Han er flink. Den beste norske ekspertkommentatoren uansett sport er Finn Aamodt. Alpint blir ti ganger mer interessant med ham bak mikken. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Blant de verste så syns jeg man må nevne Frode Olsen og Ivar Hoff. Stemmen til Frode Olsen passer rett og slett ikke til tv Mens Ivar Hoff mener jeg tror stort om seg selv at han kan ditten og datten. Liker ikke personligheten til stoneface. Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Alsaker er best, men han blir litt for partisk vist han kommenterer Brann... Semb er grei nok som ekspert, men kommer ofte med mange dumme kommentarer. Ellers liker jeg de som kommenterer Champions League. Liker når Knut Torbjørn Eggen kommenterer. Begynner å tenke på RBK i Champions League på slutten av 90'tallet. Deilig. Vil helst høre mindre av: - Frode Olsen - Drillo - Ivar Hoff - Alle på NRK - Alle kvinnelige kommantatorer som prøver seg å kommentere fra Tippeligaen, Premier League etc. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hehe, sitter og ser EM-kvalikkampene på Eurosport med Espen Tvedt som kommentator. Han har litt snodige kommentarer til sånne småting som ikke har noe med kampen og gjøre, men ellers er han en bra kommentator. Blir jo noe annet når det ikke er live da.. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Alle norske kommentatorer SUGER! Alle!! Tv2 har Alsaker, Semb, Bredlie, Mathisen, Frode "goooooooooall" Olsen +++ >de er elendige... Nrk med Jostein Flo, Løken, Scheie, Olav møkkdårlig-Traaen osv.. alle er elendige... Eneste norske kommentatoren jeg har hørt i det siste, og som jeg syns er duganes er Bengt Eriksen.. Han kan mye, sier mye fornuftig, og prøver ikke å være så forbanna morsom hele tiden.... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Takler ikke å se fotball på Nrk. Kommentatorene er så forferdelig kjedelig. Men kampene på de andre kanalene er jo mulig å se på da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 De engelske kommentatorene er i en særklasse (Marcus Buckland & George Graham f.eks), men av de norske så må man på radioen for å finne de beste; nemlig Peter Rasmus (Radio Adressa) og legenden Kim Rud Petersen (ex-Radio Adressa). Samling av klipp med Kim Rud Petersen =D På norsk TV er det Roar Stokke og Knut Torbjørn Eggen som er best. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Arne Scheie er en god kommentator, selv om han blar opp med mye historie... synes mange av dagens kommentatorer skulle vært skillt ut.. men emnestarter kan da for i helvette ta å komme seg i kommentator boksen å prøve seg.. tviler på at det hadde gått så jævli mye bedre.. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hva skal man egentlig med kommentatorer i en fotballkamp? Jeg mener...vi ser jo hva som skjer på banen.... Husker før i tida, da VM kun gikk på NRK, og kommentatorene alltid streika....var deilig det....å slippe dette kommentator-maset. Men Arne Scheie som kommentator, og Ivar Hoff som "ekspert" kunne vært en spennende kombinasjon.... pantera Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Hadde kanskje blitt litt tomt uten kommentator? Hadde vært fint om en kunne velge å IKKE høre kommentatoren.. Bare lyder fra station osv. (Som i Fifa og PES) Kanskje det kommer når digital tv kommer for fullt 2007-2010... Endret 10. oktober 2006 av kjartanj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå