Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei. ser litt på denne artige saken her, vurderer og kjøpe den. noen her som har den eller testet den? lurer litt på en ting, når Streampoint programmet har valgt en mappe den skal finne musikk i, og hvis jeg laster ned en .mp3 og legger denne i den mappen,må jeg trykke update på selve programmet,kan jeg trykke update på fjernkontrollen? eller gjør den det automatisk? takker for svar Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har du en link til dingse bomsen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=11828 Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Bestilte den idag. Har tidliger brukt noxon og xbox 360 for å spille trådløs musikk, og er veldig spent på lydkvaliteten. Skal komme med en liten test når jeg får den. Litt skuffende at den ikke hadde digital utgang. Lenke til kommentar
nimka Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Jeg har testet den. Jeg er utrolig godt fornøyd. Jeg kunne tenkt meg et system som var uavhengig av en PC og som brukte feks eksterne harddisker istedenfor. Jeg ser det er mulig å kople til totalt 4 mottakere til et system. Er det noen som vet hvor en kan få tak i ekstra mottakere? www.advance.no kunne ikke finne noen hos sine leverandører. Endret 13. oktober 2006 av nimka Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Jeg har testet den. Jeg er utrolig godt fornøyd. Jeg kunne tenkt meg et system som var uavhengig av en PC og som brukte feks eksterne harddisker istedenfor. Jeg ser det er mulig å kople til totalt 4 mottakere til et system. Er det noen som vet hvor en kan få tak i ekstra mottakere? www.advance.no kunne ikke finne noen hos sine leverandører. 7060584[/snapback] Med Noxon Audio 2 kan du bruke ekstern harddisk uten PC, men du får ikke den kule fjernkontrolleren. Fikk min idag og har prøvd den noen timer. Her er mine inntrykk: Fjernkontrollen er i børsta aluminium og svart pianolakk. Lekker og solid. Den er lett å sette opp. Installer medfølgende programvaren(streampoint) og synkroniser den med f.eks windows media player. Fungerer også med annen programvare f.esk Itunes. Har også lagt inn alle NRK sine radiokanaler + noen amerikanske som jeg lastet ned fra logitech sin hjemmeside. Etterpå kobler du en usb sender til PCèn og en mottager til stereoanlegget som også fungerer som lader til fjernkontrolleren. Det er ingen digital utgang, kun analog. Det virker som om fjernkontrollen har god rekkevidde. Har spillt av musikk på kjøkkenet, soverommet og på do uten problemer. (PCèn min står sentralt i stua) Skjermen har blått baklys og plass til ca 9 linjer. Navigeringen i musikkmappene går som en drøm med scrolle hjulet på fjernkontrollen (ihverfall vis alle MP3 ip taggene dine er iorden). Det er også volum kontroll. Lydkvaliteten synest jeg er god og har ikke noe negativt å si om det. Har tidligere brukt både Noxon audio og xbox360 til trådløs musikk, men denne er bare så mye kulere. Tenk deg å vandre rundt i huset med en Ipod i hendene og musikken kommer ut på stereoanlegget ditt. Men alt er ikke helt rosenrødt. Har du trådløst nettverk i huset ditt kan det skape forstyrelser og du kan oppleve mye hakking i musikken når du surfer eller laster ned musikk fra internett. Jeg løste problemet med å bytte kanal på min trådløse router. (satte den til auto) Du kan også oppleve hakking når du arbeider på PCèn (dette har jeg ikke testet grundig nok enda til å komme med en uttalelse) Konklusjon: Logitech wireless DJ er en ultra kul og sexy gadget. Gjett at gjengen skal bli overrasket når jeg drar denne tingen fram neste gang jeg har fest Endret 13. oktober 2006 av superrune Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 fikk den idag jeg også... veldig kul... men en ting som irriterer meg er at streampoint bare oppdaterer musikk bibloteket med ca 5min intervaler... så hvis jeg legger i en sang i en mappe så tar det enstund før den vises på fjernkontrollen... Lenke til kommentar
TurboDigital Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har nå hatt den i 2 uker og er veldig godt fornøyd. Brukervennlig og konevennlig Snart rippet hele musikksamlingen inn, så da blir det saker! Har aldri hørt på så mye forskjellig musikk på så kort tid! Men pass opp for forstyrrelser fra trådløs router.... Litt lav linjelyd, men siden vi sjelden hører så høyt på musikk, så er ikke det noe problem for oss. Anbefales for den giddalause! Lenke til kommentar
nimka Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Jeg har nå hatt den i 2 uker og er veldig godt fornøyd. Brukervennlig og konevennlig Snart rippet hele musikksamlingen inn, så da blir det saker! Har aldri hørt på så mye forskjellig musikk på så kort tid! Men pass opp for forstyrrelser fra trådløs router.... Litt lav linjelyd, men siden vi sjelden hører så høyt på musikk, så er ikke det noe problem for oss. Anbefales for den giddalause! 7337424[/snapback] Vet du hvor en kan få tak i ekstra mottakere til dette systemet? Jeg hår lett høyt og lavt Redigert: Denne skal vist fungere. http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10874 Endret 24. november 2006 av nimka Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Noen som vet om denne klarer spillelistene i itunes? Lenke til kommentar
BokehDigger Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Noen som vet om denne klarer spillelistene i itunes? 8247797[/snapback] Prøv denne linken... Logotech brukerstøtte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå