Zappza Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ja det er mulig, du bare velger bort alt det andre i installasjons programmet til Fly-a-kite, eventuelt Vista installen alt ettersom. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ah, takk skal du ha Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 er det noen som har funnet ut hvordan man får til Weather saken? Jeg har prøvd mange varianter uten at det har fungert. "Oslo, NO", "Oslo, Norway" og postcode og alt, får fortsatt meldingen "No information avaible". Håper ikke det er support though. Hvis det er det, så sletter vel Aalton min post og jeg lager vel en thread Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Prøvd å skrive inn Gardemoen? Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Du burde skrive at denne pakken er skadelig for windows xp pro x64, jeg måtte reparere windows med cden for å komme meg inn igjen... Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Laster ned nå. Har dette noe å si på ytelsen til maskinen? EDIT: Dette var bra! Men det er et par ting som ikke er slik de skal være. 1. Filmstripe: Miniatyrbildene vises i et for lite vindu: Hva kan grunnen til det være? 2. Opera: Teksten ble plutselig bold Hvordan kan jeg fikse det? Det er utrolig irriterende! Windows media player ble fikset etter en reinstallasjon Mvh Christian Endret 17. november 2006 av chs89 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Edit: fant det ut, men ja bold opera skrift var skommel! Endret 27. november 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Bold i Opera kan fikses ved å gå inn på Verktøy-Innstillinger-Avansert-Skrifttyper og endre "Menyer i grensesnittet", "Verktøylinjer", "Meldingsvinduer", "Paneler" til Tahoma =) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Prøvd å skrive inn Gardemoen? 7300869[/snapback] yupp. Funker fortsatt ikke:P Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Alt var så pent. Hadde det bare ikke fucka opp opera hadde jeg beholdt det. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ikke for å vere spydig, men dette er langt fra noe som LIGNER vista.. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Ikke for å vere spydig, men dette er langt fra noe som LIGNER vista.. 8020967[/snapback] I wouldn't know. Jeg bare liker utseende på det. Håper dere andre også gjør det. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er greit som skin, men å ta på seg navnet "Vista Inspirant" er litt for stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå