Solid Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Lyst på et nytt utsende på XP'en din men ikke gjøre alt bit for bit. Vista inspirat gir Xp'en din et vista look med et enkelt innstalasjonsprogram. Download Download Rett Fra Produsenten MvH. Solid Endret 8. oktober 2006 av Solid Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Vil heller anbefale å laste ned direkte fra produsenten, ettersom du er garantert å få siste verisjon da. http://www.crystalxp.net/galerie/en.id.130.htm Forresten, ta kontakt med Goscinny og få han til å legge programmet til i Desktopmoddeguiden. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kjipt at det ikke funker på x64 da.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) NEVERMIND!!!! Endret 9. oktober 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Skal jeg legge det til i guiden, Solid? Goscinny Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ligna ikke akkuratt så jævlig på vista da... Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Dette må jo i guiden om han vil det eller ikke. Genialt. Kommer til å bruke dette framover. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kan ikke kopiere noe han har skrevet inn i guiden uten å spørre om lov først Goscinn Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Som noen andre har påpekt, dette ligner ikke på Vista Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Fint Hvordan ser Vista ut da? Har mitt slik Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Fint Hvordan ser Vista ut da? 7036590[/snapback] Denne moden likner skulle jeg tro, men navnet inspirat skulle vel antyde at det bare er en tilnærming av hvordan vista grensesnittet kommer til å se ut. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Om det ser ut som Vista eller ei er ett fett, så lenge det er kult Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Som kris_the_ripper sier. Om det ser ut som vista eller ikke er et fett, same shitt. Det ser like for jævli stygt ut uannsett. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Om det ser ut som Vista eller ei er ett fett, så lenge det er kult 7036784[/snapback] Helt enig, men når det står i topic at det er vista-look så.. ja.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vista ser ut som det her: http://www.notebookshoppe.com/images/windo...ista_5342_2.jpg Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Her er et vistaskin til XP. Åpnes med programmet windowblinds EDIT- Vista ser forøvrig slik ut. Endret 9. oktober 2006 av Edge Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 nice saker, men jeg får ikke Weather tingen til å funke :| Takk for infoen hvertfall. Jeg får orgasme av min desktop nå Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Kult, prøvde dette akkurat nå og xp-enmin ser skikkelig bra ut må jeg si. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hvis det skulle være en ting jeg må ha til vista måtte det være Objecktdock, og OSX-browseren looken som man får ved "flyakite" programmet Er det mulig å kun legge inn de to? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå