Gå til innhold

AMD Duron 600Mhz socket spørsmål

Anbefalte innlegg

Heisann, har en AMD Duron 600 Mhz (forøvrig klokka opp til 850 Mhz ved hjelp av en blyant :-D) Den sitter på et socket A hovedkort (tror eg) av ukjent merke.. Problemet er at vifta og kjøleren som står på den bråker noe forferdelig, så eg tenkte eg skulle bytte den ut.. (skal forsøke å få meg en stille pc til stua. .)

Problemet mitt er at jeg vet ikke hvilke vifter/kjøleribber som passer til denne cpu'en.. Er det noen av dagens socketer som er lik denne gamle socket A tingen?

ps. visste ikkje heilt kor eg skulle plassere dette innlegget.. Bare flytt det dersom det passer bedre en annen plass..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, Duron 600 med blyant... <3 Fikk min opp til 950 MHz, var gode tider. Geforce 256 DDR og 256 MB ram... :D

7031500[/snapback]

Hehe, gode gamle dager ja :) Hadde min på 1 Ghz en gang (det var stort på den tida ja :) Men var ikkje så veldig stabilt då.. Husker eg og en kompis satte PC'en uttafor vinduet om vinteren en gang, då gikk det fint :-D

Har samla sammen 768 mb ram, den kjører windows media center edition 2005 uten problemer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...