Ustedalen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 I dag hadde jeg mange planer. 1: Ta igjen noe sovn/sove langt paa dag. 2: Ta utendoers portrett-bilder av en god vennine. 3: Stikke paa kino med noen venniner paa filmen Texas Chainsaw Massacre: The Begining. 1: Funket fint. Sov til klokken 12, gikk aa lagde meg frokost, slovet foran tven og satt paa pcen. 2: Hun vaaknet opp klokken 4 i ettermiddag siden hun var oppe litt lenge i gaar. Hun maatte paa jobb klokken 5. Ingen bilder, og jeg ble sittende her. 3: Ringte meg tidligere i dag og sa vi kunne gaa i kveld, men hun var opptatt helt frem til det. Har ikke faatt tak i henne, saa ble sittende enda mer paa pcen (kvelden er enda ung. Bare 8:40 her) Og har du noen gang opplevd aa faa en rar folelse gjennom kroppen? Blandet av kjedsomhet og alt for mye latskap? Joda, det fikk jeg og jeg tenkte at jeg skulle prove meg paa noen bilder. Provde aa ta noen bilder av kattene, noe som ble misslykket. Tenkte jeg skulle ta noen macrobilder, men det blaaste for mye. Saa til slutt ente jeg opp med dette bilde. IKke noe annet en et resultat av en kjedelig lordag. Hva synes dere? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg likte bildet veldig godt, du ser ordentlig fengslet ut på bildet, litt UFO-følelse hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Stilig! fikk litt CG-følelse fra et spill eller noe sånnt!! Alt i alt fikk du mye utav lyset Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Stilig bilde med bra utnyttelse av lys. Eneste lille pirk må være at det grå partiet i taket er preget litt av sorte prikker eller noe. Mulig at de er der fra før, men det tok litt av oppmerksomheten min i hvert fall Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Syntes det ble veldig flott. Lyset og mørket du har fått fram her virker rett og slett malerisk. Et veldig flott bilde! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 fine farger og litt malerisk av seg, men er jeg den eneste som syntes det er et ganske kjedelig bilde? dog morket var en fin addition.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kunne vært mindre på høyre side. Var et ganske stort svart område der. Men ellers kjempe-fint bilde. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Fabelaktig flott lys i ansiktet, men lampa tar all oppmerksomheten bort fra resten. HDR for å tone ned lyset, samt et mye tettere utsnitt hadde kanskje gjort susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå