Zethyr Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Får å ikke få disse scenarioene må dere ha en god plattform til sete, og fordele vekten nøyaktig vertikalt i forhold til høyden på festepunktene til strikken. 7152881[/snapback] Bør ha et skinnesystem så setet holder seg oppreist no matter what. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Bare og finne et passe stort tre med god tøyelighet, og få 5-6 kompiser til og dra det ned i en bue, plasser offeret på treet og slipp det... Fattern og onkeln gjorde dette på en kompis i sin ungdom, slengte han vel ca 20m innigjennom skauen og endte med knekkt arm og noen brista ribbein. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Dersom dere skal gjennomføre dette spinnville prosjektet, sørg for at askelerasjonen på utskytingsenheten blir så lav som mulig for å hindre at personen blir utsatt for et kraftig "rykk" nærmest umiddelbart. Jeg vil tro trebuchet prinsippet er snillest her ettersom den bruker den relativ trege tyngdekraften som "motor" og objektet vil brukere lengre tid på å nå maks hastighet. En katapult, ballista e.l. vil akselerere mye raskere og dermed påføre objektet for et enormt rykk. Merk også at det vil nok være svært vanskelig for personen å lande korrekt i vannet. Hodet kan fort noen uønskede sleng og dermed er det gjort. I tillegg er vann uansett svært hardt å lande på i høy hastighet og man kan risikere å skade seg ganskje så bra hvis man spretter bortover. Mageplask fra 3 meter kan faktisk være dødelig, så da kan dere tenke selv... Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Bare og finne et passe stort tre med god tøyelighet, og få 5-6 kompiser til og dra det ned i en bue, plasser offeret på treet og slipp det... Fattern og onkeln gjorde dette på en kompis i sin ungdom, slengte han vel ca 20m innigjennom skauen og endte med knekkt arm og noen brista ribbein. 7156025[/snapback] Denne skal prøves! Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 vi tror vi kjører den taktikken med strikken(som på tegningen som jeg postet tidligere).. Men noen som vet hvor vi kan kjøpe strikk og andre ting vi kan bruke? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 vi tror vi kjører den taktikken med strikken(som på tegningen som jeg postet tidligere).. Men noen som vet hvor vi kan kjøpe strikk og andre ting vi kan bruke? 7158586[/snapback] hmm.. kanskje bilstropper på biltema.. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 vi tror vi kjører den taktikken med strikken(som på tegningen som jeg postet tidligere).. Men noen som vet hvor vi kan kjøpe strikk og andre ting vi kan bruke? 7158586[/snapback] hmm.. kanskje bilstropper på biltema.. 7159237[/snapback] Ka e bilstropper? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) fant ikke de jeg tenkte på i tøyelig versjon, men kanskje disse? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82566 http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=98574 usikker på om den øverste er tøyelig og isåfall hvor mye. den nederste er for lite i seg selv, dere må ta mange isåfall.. og de strekker seg langt, men blir slitt om de er "ladd" for lenge.. Endret 26. oktober 2006 av lathorv Lenke til kommentar
Knast Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 ATTENTION! (og sorry dobbeltpost) Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 fant ikke de jeg tenkte på i tøyelig versjon, men kanskje disse?http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82566 http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=98574 usikker på om den øverste er tøyelig og isåfall hvor mye. den nederste er for lite i seg selv, dere må ta mange isåfall.. og de strekker seg langt, men blir slitt om de er "ladd" for lenge.. 7159930[/snapback] jaok jeg skjønner.. vi får vel ta en tur innom biltema og se ka de har. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) ATTENTION!(og sorry dobbeltpost) 7160032[/snapback] "The missing link are not missing anymore!" Grammatikk? Endret 27. oktober 2006 av chrml Lenke til kommentar
Knast Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Grammatikk? 7162266[/snapback] nei.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 For langt oppe, og sete vil tippe fremover og dra stakkaren på tryne over rampen. 7152881[/snapback] Så lenge vognen er lang nok, skal det litt til å velte den fremover. Dermed kan de godt feste den et godt stykke oppe før det går galt.Men bakover er helt klart en risiko hvis det er festet for langt nede. Lenke til kommentar
paalov Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) For langt oppe, og sete vil tippe fremover og dra stakkaren på tryne over rampen. 7152881[/snapback] Så lenge vognen er lang nok, skal det litt til å velte den fremover. Dermed kan de godt feste den et godt stykke oppe før det går galt.Men bakover er helt klart en risiko hvis det er festet for langt nede. 7163212[/snapback] Dersom du hadde giddet å lese hele innlegget mitt, så hadde du sett at jeg skrev: "For å ikke få disse scenarioene må dere ha en god plattform til sete" Og dette gjelder BÅDE bak og framme. Er plattformen lang fremover, skal det mye til for å tippe fram. Er plattformen lang bakover, skal det mye til for å tippe bak. --- Men suppesaft, etter å ha sett videoene deres på hjemmesiden din, vet jeg ikke om du burde prøvd deg på dette stuntet Endret 27. oktober 2006 av paalov Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 For langt oppe, og sete vil tippe fremover og dra stakkaren på tryne over rampen. 7152881[/snapback] Så lenge vognen er lang nok, skal det litt til å velte den fremover. Dermed kan de godt feste den et godt stykke oppe før det går galt.Men bakover er helt klart en risiko hvis det er festet for langt nede. 7163212[/snapback] Dersom du hadde giddet å lese hele innlegget mitt, så hadde du sett at jeg skrev: "For å ikke få disse scenarioene må dere ha en god plattform til sete" Og dette gjelder BÅDE bak og framme. Er plattformen lang fremover, skal det mye til for å tippe fram. Er plattformen lang bakover, skal det mye til for å tippe bak. Men suppesaft, etter å ha sett videoene deres på hjemmesiden din, vet jeg ikke om du burde prøvd deg på dette stuntet 7163702[/snapback] Skinner? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Denne diskusjonen gir meg flashback til "Roadrunner and Coyote". Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) For langt oppe, og sete vil tippe fremover og dra stakkaren på tryne over rampen. 7152881[/snapback] Så lenge vognen er lang nok, skal det litt til å velte den fremover. Dermed kan de godt feste den et godt stykke oppe før det går galt.Men bakover er helt klart en risiko hvis det er festet for langt nede. 7163212[/snapback] Men suppesaft, etter å ha sett videoene deres på hjemmesiden din, vet jeg ikke om du burde prøvd deg på dette stuntet 7163702[/snapback] Det er ikke jeg som skal skytes.. det er "the Victim".. hvis det var det du mente.. Han er helt med på det han Endret 28. oktober 2006 av suppesaft Lenke til kommentar
paalov Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 For langt oppe, og sete vil tippe fremover og dra stakkaren på tryne over rampen. 7152881[/snapback] Så lenge vognen er lang nok, skal det litt til å velte den fremover. Dermed kan de godt feste den et godt stykke oppe før det går galt.Men bakover er helt klart en risiko hvis det er festet for langt nede. 7163212[/snapback] Dersom du hadde giddet å lese hele innlegget mitt, så hadde du sett at jeg skrev: "For å ikke få disse scenarioene må dere ha en god plattform til sete" Og dette gjelder BÅDE bak og framme. Er plattformen lang fremover, skal det mye til for å tippe fram. Er plattformen lang bakover, skal det mye til for å tippe bak. Men suppesaft, etter å ha sett videoene deres på hjemmesiden din, vet jeg ikke om du burde prøvd deg på dette stuntet 7163702[/snapback] Skinner? 7163737[/snapback] Tror du at suppesaft gidder å lage skinner? (se hjemmesiden hans) Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 For langt oppe, og sete vil tippe fremover og dra stakkaren på tryne over rampen. 7152881[/snapback] Så lenge vognen er lang nok, skal det litt til å velte den fremover. Dermed kan de godt feste den et godt stykke oppe før det går galt.Men bakover er helt klart en risiko hvis det er festet for langt nede. 7163212[/snapback] Dersom du hadde giddet å lese hele innlegget mitt, så hadde du sett at jeg skrev: "For å ikke få disse scenarioene må dere ha en god plattform til sete" Og dette gjelder BÅDE bak og framme. Er plattformen lang fremover, skal det mye til for å tippe fram. Er plattformen lang bakover, skal det mye til for å tippe bak. Men suppesaft, etter å ha sett videoene deres på hjemmesiden din, vet jeg ikke om du burde prøvd deg på dette stuntet 7163702[/snapback] Skinner? 7163737[/snapback] Tror du at suppesaft gidder å lage skinner? (se hjemmesiden hans) 7172105[/snapback] hahahahaha.. herlig.. =D.. må nok si meg enig der du ...hehehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå