tersvenn Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har søkt forgjeves etter en link for å kunne lage min egen invitasjon til en 50 års dag som skal sendes på e-mail til de inviterte, og lista er lang.. Er det noen som vet hvor jeg kan finne et passende (gratis)program eller hjelp til å gjøre dette. Skal sendes som eget vedlegg og tenker meg at det burde ha *.doc format. De fleste har vel word på sin PC. Svar mottas med takk. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Du kan jo bruke Word, Powerpoint eller lignende selv da? Hvis du vil bruke et gratisprogram så har jo OpenOffice.org tilsvarende programmer som er gratis. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Mye bedre å bruke et bilde-format så slipper du å være avhengig av programmene til mottakeren. Et hvilket som helst bildebehandlingsprogram inneholder mulighet for å legge inn tekst, grafikk (naturlig nok) og andre elementer. Hvis du sender i html-format kan du bygge inn bildet direkte i e-posten. Hvis mottaker har slått av html-epost vises bildet som et vedlegg. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Skal sendes som eget vedlegg og tenker meg at det burde ha *.doc format. De fleste har vel word på sin PC. Svar mottas med takk. 7024370[/snapback] Går ut fra at du da innehar samme program på din PC? I så fall lager du deg bare et nytt dokument som du limer inn (meny:sett inn-bilde-clipart, event. fra fil hvis du har et bilde på pcen du kunne tenkt deg å bruke)diverse clipart(småbilder) i, de kan justere slik du vil ha dem, over, under, eller på siden av teksten. Du kan jo også prøve å søke etter en bursdags mal på Office online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå