Gå til innhold

Hvordan lage bursdagsinvitasjon?

Anbefalte innlegg

Har søkt forgjeves etter en link for å kunne lage min egen invitasjon til en 50 års dag som skal sendes på e-mail til de inviterte, og lista er lang.. Er det noen som vet hvor jeg kan finne et passende (gratis)program eller hjelp til å gjøre dette.

Skal sendes som eget vedlegg og tenker meg at det burde ha *.doc format. De fleste har vel word på sin PC. Svar mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye bedre å bruke et bilde-format så slipper du å være avhengig av programmene til mottakeren. Et hvilket som helst bildebehandlingsprogram inneholder mulighet for å legge inn tekst, grafikk (naturlig nok) og andre elementer. Hvis du sender i html-format kan du bygge inn bildet direkte i e-posten. Hvis mottaker har slått av html-epost vises bildet som et vedlegg.

Lenke til kommentar
Skal sendes som eget vedlegg og tenker meg at det burde ha *.doc format. De fleste har vel word på sin PC. Svar mottas med takk.

7024370[/snapback]

Går ut fra at du da innehar samme program på din PC? I så fall lager du deg bare et nytt dokument som du limer inn (meny:sett inn-bilde-clipart, event. fra fil hvis du har et bilde på pcen du kunne tenkt deg å bruke)diverse clipart(småbilder) i, de kan justere slik du vil ha dem, over, under, eller på siden av teksten.

Du kan jo også prøve å søke etter en bursdags mal på Office online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...