Gå til innhold

Hvem ville du møtt på forumet?

Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aidskake: Snart skal jeg denge deg i Mariokart. :ph34r:

7031391[/snapback]

Haha, ja, veldig da. Bare vent, du. Blir neppe noen troika på deg. :innocent: Men du er velkommen til å låne pute uansett :blush:

7031410[/snapback]

Låne pute skal jeg. :blush:

Vi tar resten på privaten, ellers blir biril hissig. :p

Lenke til kommentar

Helt klart TWFA, Simen1 og Dotten, samt en haug med andre personer fra forum.

Helst alle sammen. ;)

Møtte en del HW-slaver og andre nerder på HW-Lan og alle var kjempehyggelig personer. (Marley, Hylo osv...)

Hadde utrolig mye moro med Pencilcase + et par andre som jeg jobbet sammen med. Dessverre hadde jeg lite tid til de fleste HW-folka pga. laaaaaaaaaaaaaange dager og netter. Neste år har jeg lyst til å treffe alle fra forum på HW-Lan. :)

Lenke til kommentar

Noen jeg kommer på i farten:

-fargoth

-Smårips_eier

-Dotten

-Fredrikrb

-Ø.B.

-oyvind_dahle

-Mirann (MC battle)

Fornøyd med å ha møtt:

-Demille

-JoachimR (Tror jeg er en av de få som har møtt han)

-Marley

-Steffy

-Killerquo

-jarmo

-Hylo

-redhead

-George Bush selvfølgelig

-Dahl

-Kennethdammyr

-Vegard_

+

Aidskake, .patrick, Nitrius og MaxP2P er selvfølger.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Ser at Zeromac er ettertraktet å møte. Vel.. Jeg har møtt han. Og han er mye kulere og kjekkere IRL. :wee:

Har også hatt den ære av å møte Redline, kokos, Ueland, apedoktor, amund, Tomat-Ulf (riktignok bare en kort hilsen og tatt i hånda) og Hippie-Erlend. Har også møtt iRoman mange ganger, men har på følelsen av at han ikke er særlig kjent her i OT-baren. Han hang her mest da han het KGB-.

Kunne tenkt meg å møte LarsP, helten min. :love:

Fisk1, Demille, Solid og Hrisebro bor jo ikke så langt unna, hadde vært artig å treffe dem også.

PatrickM, Fisker, Frichassé, Aalton og Zappza bor dog lenger unna. Hadde ikke sagt nei takk til å treffe dem heller. (Har planer om å dra til Tromsø i sommerferien neste år, da har Zappza invitert meg på hybelen hans, hihi. ^^)

Zeromac og Redline skulle jeg gjerne truffet mye, mye, mye, mye mer, de bor jo ikke så langt unna. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...