Den store P Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kunne tenkt meg å møtt marly, Iceman, eeeh... ja, hehe kanskje bazukh 7031202[/snapback] Kanskje!? Jeg som ska voldta deg, joooo xD 7031361[/snapback] Ja, men kjør hardt da Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Aidskake: Snart skal jeg denge deg i Mariokart. 7031391[/snapback] Haha, ja, veldig da. Bare vent, du. Blir neppe noen troika på deg. Men du er velkommen til å låne pute uansett 7031410[/snapback] Låne pute skal jeg. Vi tar resten på privaten, ellers blir biril hissig. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg kunne ha tenkt meg å møte; Marley & Hylo - Rigge gutta Smårips_eier - I wonder why.... Vero_NiCa - Fetisj for tyskland? Det har jeg i hvert fall Linn Christin - En rolig kveld der jeg eier henne i GR:AW LarsP - Kom ikke på noen speseill grunn... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Etter nærmere ettertanke så vil jeg også møte egeulf, siden jeg er mye høyere enn han. Han kan også gi meg tips og triks, også liker han Boards of Canada. Det gjør også mongeland, så jeg setter han opp på lista også. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Og sist men ikke minst ønsker jeg å gå til TWFA på kaffebesøk. 7029639[/snapback] Si fra når du er i byen, så vanker det både kaffe og sterkere saker... Geir Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Helt klart TWFA, Simen1 og Dotten, samt en haug med andre personer fra forum. Helst alle sammen. Møtte en del HW-slaver og andre nerder på HW-Lan og alle var kjempehyggelig personer. (Marley, Hylo osv...) Hadde utrolig mye moro med Pencilcase + et par andre som jeg jobbet sammen med. Dessverre hadde jeg lite tid til de fleste HW-folka pga. laaaaaaaaaaaaaange dager og netter. Neste år har jeg lyst til å treffe alle fra forum på HW-Lan. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 fargoth, Linn Christin, TSP, avanore og Dotten. Birger Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg skulle gjerne tatt en kopp kaffe og en god diskusjon med TWFA ja. Uten tvil. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Noen jeg kommer på i farten: -fargoth -Smårips_eier -Dotten -Fredrikrb -Ø.B. -oyvind_dahle -Mirann (MC battle) Fornøyd med å ha møtt: -Demille -JoachimR (Tror jeg er en av de få som har møtt han) -Marley -Steffy -Killerquo -jarmo -Hylo -redhead -George Bush selvfølgelig -Dahl -Kennethdammyr -Vegard_ + Aidskake, .patrick, Nitrius og MaxP2P er selvfølger. Endret 10. oktober 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Fornøyd med å ha møtt:-Demille -Marley -Steffy -Killerquo -jarmo -Hylo + 7031634[/snapback] AKK, sier bare jeg. Du som fikk klem og greier. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) AKK, sier bare jeg. Du som fikk klem og greier. 7031638[/snapback] ? Endret 9. oktober 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg kunne tenkt meg å treffe Oysfaerg, Overklokk, Stoolman - og alle de andre klokkerne! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 AKK, sier bare jeg. Du som fikk klem og greier. 7031638[/snapback] ? 7031644[/snapback] Jeg er for snill for å gå under "+". Hrmf. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er tydeligvis for kul for å ikke komme under +'en til TomatUlf jeg også, fyfaen, dagene fra TG, detta skal jeg huske på! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) *Gå å gi tomat-ulf litt deng* Edit: Tomat-Ulf har vist brukt ninja-editen sin! Endret 9. oktober 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 *daske petter hardt* Så etter blowjoben er jeg bare vert +?! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vero_NiCa - Fetisj for tyskland? Det har jeg i hvert fall 7031436[/snapback] <3 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ser at Zeromac er ettertraktet å møte. Vel.. Jeg har møtt han. Og han er mye kulere og kjekkere IRL. Har også hatt den ære av å møte Redline, kokos, Ueland, apedoktor, amund, Tomat-Ulf (riktignok bare en kort hilsen og tatt i hånda) og Hippie-Erlend. Har også møtt iRoman mange ganger, men har på følelsen av at han ikke er særlig kjent her i OT-baren. Han hang her mest da han het KGB-. Kunne tenkt meg å møte LarsP, helten min. Fisk1, Demille, Solid og Hrisebro bor jo ikke så langt unna, hadde vært artig å treffe dem også. PatrickM, Fisker, Frichassé, Aalton og Zappza bor dog lenger unna. Hadde ikke sagt nei takk til å treffe dem heller. (Har planer om å dra til Tromsø i sommerferien neste år, da har Zappza invitert meg på hybelen hans, hihi. ^^) Zeromac og Redline skulle jeg gjerne truffet mye, mye, mye, mye mer, de bor jo ikke så langt unna. :/ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Noen som vil treffe Seether...? Jeg sender henne gjerne i posten, med en detaljert bruksanvisning til de som ønsker det... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Bundy, Jernlov, King_P, EyvindR, H4ngm4n og en til jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå