SemikolonP Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) - Zeromac: bestandig hatt lyst til å klype han i kinnene. Verdens største 8-åring. 7030555[/snapback] Eeeeeehhhh.... Zeromac er 13 (snart 14), ikke 8. Hva ellers tror du er grunnen til at han skriver bedre enn en 8-åring? Btw: Jeg har også hatt lyst til å møtt'n, men Lørenskog ligger forferdelig langt unna Tønsberg. Endret 9. oktober 2006 av ;P Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Haha, akkurat som på jobb når de menige prøver seg. Er alltid morsomt å banke de opp når de forsøker seg (og alltid feiler), så kunne vært morsomt å ta en liten håndfull med HW-nerder Dessverre, ønsket å være der men var ikke mulig. Får satse på neste år. 7029690[/snapback] Do not underestimate the power of the nerds. Neste år er jeg klar med gaffaen. 7029719[/snapback] Nettopp, for svingende Nerdene er rimelig uhyggelige etter 5 dager med pizzadiett, spillling, smugtitting på unevnelige vidoer, og kun Burn som kaffeerstatning. Jeg stiller opp neste år med mine beskjedne 110 sexylubne kilo til oppdrag overgaffing av Dotten. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Aurgjelme og headcleaver. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Eeeeeehhhh.... Zeromac er 13 (snart 14), ikke 8. Hva ellers tror du er grunnen til at han skriver bedre enn en 8-åring? 7030560[/snapback] Nå har jeg lyst til å møte deg også. Må nesten finne ut om du er like dum i virkeligheten som du er på forumet. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Btw: Jeg har også hatt lyst til å møtt'n, men Lørenskog ligger forferdelig langt unna Tønsberg. 7030560[/snapback] Hit vil du ikke, ialllfall. Her går det i knark, utlendinger, juling, drap osv. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Eeeeeehhhh.... Zeromac er 13 (snart 14), ikke 8. Hva ellers tror du er grunnen til at han skriver bedre enn en 8-åring? 7030560[/snapback] Nå har jeg lyst til å møte deg også. Må nesten finne ut om du er like dum i virkeligheten som du er på forumet. 7031134[/snapback] Jeg har lyst til å møte LarsP, får å se om han er like tøff i virkeligheten som han tror han er på internett Ellers har ingen nevnt meg (no surprice there ) Kunne tenkt meg å møtt marly, Iceman, eeeh... ja, hehe kanskje bazukh Kunne tenkt meg å møtt krag83 å, men det skal jeg jo ettersom han skal være guiden min når jeg skal til Irland neste år Endret 9. oktober 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lars er minst like tøff. Han er David Hasselhoff x 0.75. =D Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 skal vi seee... nei, å møte noen herfra har jeg egentlig ikke den store interessen av, hadde jeg ikke vært gift og hatt barn så er det jo noen her inne som kunne vært morro og treffe da men... Men dere som vil møte noen skriv iallefall hvorfor - Totalt uinteressant å vite hvem dere vil møte grunnen til hvorfor hadde derimot vært fin lesing.. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lars er minst like tøff. Han er David Hasselhoff x 0.75. =D 7031209[/snapback] IRL? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 skal vi seee... nei, å møte noen herfra har jeg egentlig ikke den store interessen av, hadde jeg ikke vært gift og hatt barn så er det jo noen her inne som kunne vært morro og treffe da men... Men dere som vil møte noen skriv iallefall hvorfor - Totalt uinteressant å vite hvem dere vil møte grunnen til hvorfor hadde derimot vært fin lesing.. 7031243[/snapback] Det er mange mennesker her jeg snakker mye med. Jeg har møtt mange nå i høstferien, men vil møte enda flere. Man vil da gjerne treffe mennesker man har god kontakt med? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jentene på forumet ønsker jeg ikke å møte, for det har madammen sagt at jeg ikke vil. Så hun har vel rett om det. 7029639[/snapback] Hun trenger ikke å få vite noe Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) hrkalkun - vi skal bo i et rosa slott i russland sammen. Slikt. Endret 15. oktober 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvem jeg vil møte - nå også med grunner til hvorfor! George Bush: Snakket mye med, lurer på om han er lik i virkeligheten. Neppe: Min store kjærlighet! :!: Smårips_eier: Digger blogginnleggene hennes Hanne: Skriver en del jeg er enig i, og ler av Marley: Virker så koselig, liker å prate med deg. PS: Jeg tar ikke med Hylo, for han har jeg møtt (og skal møte flere ganger) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) JEG VIL MØTE HAZARD! OMGOGMOM, han er naboen min og bestekompis...hehe han er litt idiot.... Endret 9. oktober 2006 av Den store P Lenke til kommentar
ttd Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hylo: Jeg vil møte forumets 2. storforbruker av whisky fra Islay. Steffy: Fordi jeg ganske ofte vil plassere en tung støvel i hans pretensiøse testikler som tar "arroganse" til et nytt nivå. Fredrikrb: Sier seg selv. MSN-hunken. George Bush: For å høre på kewl musikk og konsumere alkohol. Også vil jeg ta på håret hans. Mongeland: It's INDIETASTIC! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) George Bush: Snakket mye med, lurer på om han er lik i virkeligheten.Jeg sitter med inside-informasjon, men hvordan er forestillingene om han egentlig? Endret 9. oktober 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 George Bush: Snakket mye med, lurer på om han er lik i virkeligheten.Jeg sitter med inside-informasjon, men hvordan er forestillingene om han egentlig? 7031348[/snapback] De kan dessverre ikke slippes løs her, da det er mindreårige forumbrukere som sikkert leser denne tråden Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kunne tenkt meg å møtt marly, Iceman, eeeh... ja, hehe kanskje bazukh 7031202[/snapback] Kanskje!? Jeg som ska voldta deg, joooo xD Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Marley: Virker så koselig, liker å prate med deg. 7031306[/snapback] Any time, sweety. Aidskake: Snart skal jeg denge deg i Mariokart. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Aidskake: Snart skal jeg denge deg i Mariokart. 7031391[/snapback] Haha, ja, veldig da. Bare vent, du. Blir neppe noen troika på deg. Men du er velkommen til å låne pute uansett killerquo (?) hadde vært artig å møte også. Gutten er søren meg 192 høy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå