Gå til innhold

Hvem ville du møtt på forumet?

Solid

Anbefalte innlegg

- Zeromac: bestandig hatt lyst til å klype han i kinnene. Verdens største 8-åring.

7030555[/snapback]

Eeeeeehhhh....

Zeromac er 13 (snart 14), ikke 8. Hva ellers tror du er grunnen til at han skriver bedre enn en 8-åring? :ermm:

Btw: Jeg har også hatt lyst til å møtt'n, men Lørenskog ligger forferdelig langt unna Tønsberg. :(

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Haha, akkurat som på jobb når de menige prøver seg. Er alltid morsomt å banke de opp når de forsøker seg (og alltid feiler), så kunne vært morsomt å ta en liten håndfull med HW-nerder :wee:

Dessverre, ønsket å være der men var ikke mulig. Får satse på neste år.

7029690[/snapback]

Do not underestimate the power of the nerds. :ph34r:

Neste år er jeg klar med gaffaen.

7029719[/snapback]

Nettopp, for svingende :w00t: Nerdene er rimelig uhyggelige etter 5 dager med pizzadiett, spillling, smugtitting på unevnelige vidoer, og kun Burn som kaffeerstatning. Jeg stiller opp neste år med mine beskjedne 110 sexylubne kilo til oppdrag overgaffing av Dotten.

Lenke til kommentar
Eeeeeehhhh....

Zeromac er 13 (snart 14), ikke 8. Hva ellers tror du er grunnen til at han skriver bedre enn en 8-åring? :ermm:

7030560[/snapback]

Nå har jeg lyst til å møte deg også. Må nesten finne ut om du er like dum i virkeligheten som du er på forumet.

Lenke til kommentar
Eeeeeehhhh....

7030560[/snapback]

Nå har jeg lyst til å møte deg også. Må nesten finne ut om du er like dum i virkeligheten som du er på forumet.

7031134[/snapback]

Jeg har lyst til å møte LarsP, får å se om han er like tøff i virkeligheten som han tror han er på internett :hmm:

Ellers har ingen nevnt meg (no surprice there :p )

Kunne tenkt meg å møtt marly, Iceman, eeeh... ja, hehe kanskje bazukh :p

Kunne tenkt meg å møtt krag83 å, men det skal jeg jo ettersom han skal være guiden min når jeg skal til Irland neste år :D

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

skal vi seee... nei, å møte noen herfra har jeg egentlig ikke den store interessen av, hadde jeg ikke vært gift og hatt barn så er det jo noen her inne som kunne vært morro og treffe da men...

Men dere som vil møte noen skriv iallefall hvorfor - Totalt uinteressant å vite hvem dere vil møte grunnen til hvorfor hadde derimot vært fin lesing..

Lenke til kommentar
skal vi seee... nei, å møte noen herfra har jeg egentlig ikke den store interessen av, hadde jeg ikke vært gift og hatt barn så er det jo noen her inne som kunne vært morro og treffe da men...

Men dere som vil møte noen skriv iallefall hvorfor - Totalt uinteressant å vite hvem dere vil møte grunnen til hvorfor hadde derimot vært fin lesing..

7031243[/snapback]

Det er mange mennesker her jeg snakker mye med. Jeg har møtt mange nå i høstferien, men vil møte enda flere.

Man vil da gjerne treffe mennesker man har god kontakt med?

Lenke til kommentar

Hvem jeg vil møte - nå også med grunner til hvorfor!

George Bush: Snakket mye med, lurer på om han er lik i virkeligheten. Neppe: Min store kjærlighet! :!:

Smårips_eier: Digger blogginnleggene hennes

Hanne: Skriver en del jeg er enig i, og ler av

Marley: Virker så koselig, liker å prate med deg.

PS: Jeg tar ikke med Hylo, for han har jeg møtt :D (og skal møte flere ganger)

Lenke til kommentar

Hylo: Jeg vil møte forumets 2. storforbruker av whisky fra Islay.

Steffy: Fordi jeg ganske ofte vil plassere en tung støvel i hans pretensiøse testikler som tar "arroganse" til et nytt nivå.

Fredrikrb: Sier seg selv. MSN-hunken.

George Bush: For å høre på kewl musikk og konsumere alkohol. Også vil jeg ta på håret hans.

Mongeland: It's INDIETASTIC!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...