Gå til innhold

Hvem ville du møtt på forumet?

Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alltid hatt lyst til å møte Marley, makan til koselig person skal du lete lenge etter. I tillegg er fredrikrb og SteffyBoy på den listen, men der er jeg litt redd for å bli voldtatt.

Frichassé og demille er kule, de får lov til å møte meg. :p

Dotten hadde også vært gøy å møte, men han er stor og skummel.

7029081[/snapback]

Steffy voldtar da ingen. Marley er en heidundranes kar uten like, og tror Fredrik er artig han også

Lenke til kommentar

Helt klart Jarmo, Ueland, Psilocybe, Alastor og Jankee. Orresnei er blir vanlig bruker igjen, så da er det ikke av interesse.... :p

Nei, fra spøl til revolver så ville jeg gjerne møtt alle de overnevnte og resten av mod/admin teamet.

Skulle også gjeren tatt meg en trønderfyllatur med Cun, LarsP, BBC og co.

Ellers så virker Marley som en grei gutt og Pencilcase føler jeg er et individ som må oppleves.

Er flere, Steffyboy og fredrikrb unngår jeg bevisst å nevne.

Jentene på forumet ønsker jeg ikke å møte, for det har madammen sagt at jeg ikke vil. Så hun har vel rett om det.

Og sist men ikke minst ønsker jeg å gå til TWFA på kaffebesøk.

Lenke til kommentar

Ellers så virker Marley som en grei gutt og Pencilcase føler jeg er et individ som må oppleves.

7029639[/snapback]

Jeg ser fremtiden. Jeg ser Dotten, den allmektige moderatoren, teipet fast med gaffa til en stol. :ph34r:

(Dumt du ikke kom på HW-LAN)

Lenke til kommentar

7029639[/snapback]

Jeg ser fremtiden. Jeg ser Dotten, den allmektige moderatoren, teipet fast med gaffa til en stol. :ph34r:

(Dumt du ikke kom på HW-LAN)

7029661[/snapback]

Åh, vi hadde elsket det! Dotten in ze booth from NRK! Med ducttape fra Mrly och jag!

Lenke til kommentar
Åh, vi hadde elsket det! Dotten in ze booth from NRK! Med ducttape fra Mrly och jag!

7029670[/snapback]

Jeg hadde jo task forcen klar og alt jeg. Vi hadde 5-6 stykker som skulle gå sammen om det.

MEN NEIDA! DOTTEN KOM IKKE! :(

7029676[/snapback]

Haha, akkurat som på jobb når de menige prøver seg. Er alltid morsomt å banke de opp når de forsøker seg (og alltid feiler), så kunne vært morsomt å ta en liten håndfull med HW-nerder :wee:

Dessverre, ønsket å være der men var ikke mulig. Får satse på neste år.

Lenke til kommentar
Haha, akkurat som på jobb når de menige prøver seg. Er alltid morsomt å banke de opp når de forsøker seg (og alltid feiler), så kunne vært morsomt å ta en liten håndfull med HW-nerder :wee:

Dessverre, ønsket å være der men var ikke mulig. Får satse på neste år.

7029690[/snapback]

Do not underestimate the power of the nerds. :ph34r:

Neste år er jeg klar med gaffaen.

Lenke til kommentar
Steffy voldtar da ingen. Marley er en heidundranes kar uten like, og tror Fredrik er artig han også

7029265[/snapback]

Jeg gjorde et godt forsøk, men det er vanskelig å voldta noen som er med på det. =(

Jeg har truffet de som er verdt å treffe, for det meste. Det er kun crazykimmi som mangler, og henne ser jeg i desember.

Kanskje egeulf. Kanskje..

7024445[/snapback]

Hehe... du håper på det ja? ;)

7029323[/snapback]

:love::love:

Er flere, Steffyboy og fredrikrb unngår jeg bevisst å nevne.

7029639[/snapback]

Derfor du ikke kom på HWLAN? Bastard.

--

Når det gjelder HWLAN, så traff jeg noen knallmennesker. Marley, hylo, redhead, mushi, killerquo, oysfaerg, Dotten skuffet selvfølgelig og hele Info/Support-crew gjorde LANet til et av de bedre jeg har vært på. Tomat-Ulf var bare tidenes søteste lille gutt, jeg tror han må bli min Padewan.

Jarmo eide i Guitar Hero.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

- chills: har aldri møtt noen med down syndrom.

- Njål: vil finne ut om han er menneske eller maskin.

- AnAnAs: sjekke om hun virkelig har store pupper, eller om det bare er internettskryt.

- Zeromac: bestandig hatt lyst til å klype han i kinnene. Verdens største 8-åring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...