Gå til innhold

Hvem ville du møtt på forumet?

Solid

Anbefalte innlegg

Ville møtt Zeromac. Syntes han er en av de hyggeligste brukerene her. Blir liksom alltid så glad hver gang jeg sitter og snakker med han på msn. :wee:

Bare å si ifra på msn hvis du drar ned til Tønsberg en dag. Kanskje vi møtes.

Ellers ville jeg møtt:

. mushi

. little slask

. Tomat Ulf

. Vegard_

. Newt32

. Fisker

. DNA1 eller DNA=) (eller hva han nå heter)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor\når?  :p

7027872[/snapback]

Mulig jeg er heelt ute og kjører, men mener å huske å ha sett deg på en kiosk på Raufoss på nyttårsaften. Du hadde Rolling Stones bak på dressjakka eller noe.

Ja, jeg har god hukommelse. :!:

7027883[/snapback]

Det var meg, Ingen andre har så harry jakke.. Menneh det var ikke nyttårsaften tror jeg.. raufoss er jeg bare hver 17 mai, når det er fyrverkeri der.. Men da hadde jeg ikke den jakka på meg. Hmmmm *Tankestrek*

Lenke til kommentar
Det var meg, Ingen andre har så harry jakke.. Menneh det var ikke nyttårsaften tror jeg.. raufoss er jeg bare hver 17 mai, når det er fyrverkeri der.. Men da hadde jeg ikke den jakka på meg. Hmmmm *Tankestrek*

7027900[/snapback]

Klart det var 17. mai, jeg som tuller her nå. Jeg så deg hvertfall ^^

Endret av Camron
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
kunne vært morsomt å prøvt lsd med alle skeptikerne, troløse og religiøse her inne.

7027957[/snapback]

Sikker på at du ikke allerede har prøvd det ... :whistle:

Lenke til kommentar
Visst eg skulle ha møtt nokon, skulle det vore Marley, Jarmo, b-real, Ueland og Demille... Er ho like frekk in the real?  :!:

7027749[/snapback]

Frekk? jeg?

Ingen her fra forumet har møtt meg irl, vell jo. Men det er bare tre, og to av dem bor i kbg, hah! :p

Jeg ville møtt en del, sånn ca. alle som henger i SO5. Jeg nevner ingen navn, de vet hvem de er. :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har lyst til å møte alle mine kjære kranglefanter fra PRS-forumet, og da med TWFA som ordstyrer og Jarmo som arrestforvalter. Bortsett fra det kunne jeg tenkt meg en sykkeltur med Oivind Dahle ... det vil si at han sykler, og jeg sitter på bæreren ... :innocent:

Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å møte alle mine kjære kranglefanter fra PRS-forumet, og da med TWFA som ordstyrer og Jarmo som arrestforvalter. Bortsett fra det kunne jeg tenkt meg en sykkeltur med Oivind Dahle ... det vil si at han sykler, og jeg sitter på bæreren ... :innocent:

7028651[/snapback]

Haha, det var det du prata med meg og Eirik om :D Tror det hadde vært knallartig :!:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

7028651[/snapback]

Haha, det var det du prata med meg og Eirik om :D Tror det hadde vært knallartig :!:

7028734[/snapback]

En samling i Bergen med Kamikazekverulanter må bli hysterisk morsomt :p

Hvorfor stoppe nå? (jada, jeg har et dødsønske :love: )

Lenke til kommentar

Alltid hatt lyst til å møte Marley, makan til koselig person skal du lete lenge etter. I tillegg er fredrikrb og SteffyBoy på den listen, men der er jeg litt redd for å bli voldtatt.

Frichassé og demille er kule, de får lov til å møte meg. :p

Dotten hadde også vært gøy å møte, men han er stor og skummel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...