Toska92 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ville møtt alle admins og mods i en mørk bakgate en kveld. Jeg selvfølgelig, ville vært utstyrt med katanas og kastestjerner. No eyes can see me. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) TCi? Fordi jeg har drevet/driver to websider med ham, og "kjent" over nettet flere år nå. Men ikke møtt fyren, det er jo litt rart. Har drevet siden jeg linker til i siggen et år nå, men ikke møtt noen av de andre untatt en av dem som er en kompis. De fleste har jeg snakka med lenger enn vi har drevet siden, og de er medlemmer her. Endret 7. april 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Out of the question. Aass julebrus er herk. Hamars julebrus. Alle som vil kan møtes hos meg for å drikke Hamars julebrus fra glassflaske. 7202847[/snapback] Du er min helt. Endret 7. april 2007 av Atald Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du er min helt. 8330480[/snapback] Kos. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg ville klart møtt Marley. Ut i fra bildene i RPP virker han som en virkelig hunk! Endret 8. april 2007 av WhiteDragon Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tror faktisk jeg har møtt de jeg helst vil møte fra forumet, eller simen1 og TFWA hadde vært spennende å møte, det hadde også vært kult å møte mange av oldschool søppel-folka som haltan osv. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg ville klart møtt Marley. Ut i fra bildene i RPP virker han som en virkelig hunk! 8331020[/snapback] Jeg har tatt på Marley opptil flere ganger Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Jøss.. Visste ikke at denne tråden leve i dag. I helga har jeg møtt WhiteDragon og Redline for første gang. Sov også over hos Vegard_ og Hippie-Erlend, som jeg møtte på elektrofilmessa sammen med Atir_ for noen uker siden. Det var ganske kult. Ellers har jeg møtt følgende brukere: Sirslask Jonte666 mushi Hylo Juliess PingvinKnut (tidligere kjent som Knut_) Nets Joney Brukere som jeg først møtte IRL: Lamakar Articfare Keet Brukere jeg har på vil-møte-lista akkurat nå: Flaringo Narviz Demille Edds LasH Dusken Frichasse LockBreaker goggen90 just-_-me multisync Bundy mrbjoern Endret 9. april 2007 av ;P Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 LarsP virker som en kul fyr, ville gjerne møtt han... Zethyr er litt mystisk, han ville jeg møtt Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Følgende har jeg møtt: SteffyPants Billy Bob tjuetre Smårips Eier Petronius wh1te Fisker Eplefe darkness| T-Solberg TLZ Duke Coke tom waits for alice Deathie Følgende kunne jeg tenke meg å møte: The Strategy-player Cun Marley Ueland Dotten + en del til Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg har møtt L4r5 IRL opptil flere ganger, det var stas. Men å møte folk fra et forum IRL, det er ganske skummelt, synes jeg! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Tom Waits For Alice han er alltid den første som svarer i gitartråden når jeg lurer på noe Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 De jeg har møtt: LarsP (LOL) SteffyPants Hanne Veronica Glint Rome + jeg har kyssa Mikael Berg De jeg møtte på forumtreffet i Kaupangen for et år siden: Simen1 gspr tintin...(?) snorreh VT-Iversen + en haug med andre som hadde vanskelige nick De jeg har til gode å møte: fredrik Orresnei TSP wh1te trevakt Eyvindr Kadmium (still) HalTan (seff) Dotten Jarmo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) fredrik 8342525[/snapback] Du ville bare blitt enda et hakk i sengestolpen. Fredrik sin oppdaterte liste: SteffyPants Veronica Hanne Cun phax MarenH egeulf DemonFudge jarmo MrLeftfield SkyMarshall dimiles Loeve Robbiedeluxe Ueland Ø.B. enden Hylo wh1te Something like that. Er vel flere og, i grunn. Endret 9. april 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 HLYO, ja, at jeg kunne glemme ham Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Her er altså spørsmålet: Hvem ville du møtt på forumet?... Vel hvem er det jeg ikke kan møte på forumet da? Møter de jeg vil møte. Men hvis du mener; Hvem ville du møtt fra forumet (i virkeligheten). Så er svaret ingen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Alle som nyter Whisky og brutal musikk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Demille Mushi Lars Axes Og kanskje kittycat, men hun er for skummel Hvem jeg ville ha banka opp: Deg.. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvem jeg ville ha banka opp: Deg.. 8342701[/snapback] Holder meg unna deg.... Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Alle som nyter Whisky og brutal musikk 8342695[/snapback] halla Ps: Glint er kjekk IRL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå