Dorian Gray Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Kjære venner Ser at halve tråden har blitt til SO% prat nå, kan ikke dere holde dere til ønsketreffen da? 7203033[/snapback] Meg, deg og Guitar Hero på neste HW-LAN. BE THERE. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Latterkongen ville jeg likt å møtt. Spennende med dudes helt ned i hans alder. Han er litt masete, men det må man regne med når man prater med dudes på 11 år. 7179572[/snapback] Masete? Hvor masete da? Er det sånn plingplingplingplingplingplingplingplingplingplingplingplingpling Hele tiden? Hadde vært artig å møte han 7199984[/snapback] Han er utestengt fra forumet, og han har mast på meg hele tiden om at jeg skal sende pm til en admin for å gi han en ny sjanse på forumet. 7202690[/snapback] Skriver han slik som: "Drivr duh meh dahh?" "Luv ju" Sånn horete skrift? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Lathorv, jeg fikk 31 sider når jeg søkte på nicket mitt 7203013[/snapback] Det er vel snakk om i denne tråden. Jeg vil møte Neppe. 7203040[/snapback] Jeg vil Neppe møte Neppe.. Nei.. Det ble feil.. Neppe kan ikke vi to og juliess ha heftig trekant da? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Meg og Guitar Hero 7203053[/snapback] *mimre* Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har møtt wh1te, nice. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Selveid er veleid For tiden ønsker jeg å treffe, ehm. Juliess Zande Knut Erik Datasmurf Fox Så vil jeg treffe Orresnei å ta noen 3-7 flasker hvitvin med han. Å jeg skal treffe Julie snart, å håper for guds skyld jeg får sett Zande en gang i tiden 7197241[/snapback] Hadde vært koselig å ta et par flasker vin ja Du får komme på et fremtidig Bergenstreff så skal vi alltids få ordnet det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg vil Neppe møte Neppe.. Nei.. Det ble feil.. Neppe kan ikke vi to og juliess ha heftig trekant da? 7204722[/snapback] Sex er for 2 personer, ikke tre Orresnei; Er trønderbartene velkommer i bergen nå da ? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Vel, jeg er ei en bergenser så ikke spør meg. Skal nok alltids få lurt deg bak fiendens linjer slik jeg en gang ble lurt hit. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) [slettet] Endret 31. oktober 2008 av Killerquo Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg savner Killerquo og Aidskake. 7202847[/snapback] Vi må se hverandre oftere, mann! Vi har mye å prate om! 7226481[/snapback] Det medfører riktighet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg vil møte: mushi Neppe Juliess Marley bazukh clvn Vero_NiCa fredrik Arinomi ;P cun b-real og hadde vært interessant og møtt Psilocybe òg. Evt. .patrick for å foreta et jaffa-kake-møte. Og begynner å bli for lenge siden sist jeg traff sinnerboy og zaynt også Tror ikke det var noen fler da edit: samt Sidious Endret 6. november 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Skriver han slik som: "Drivr duh meh dahh?" "Luv ju" Sånn horete skrift? 7203635[/snapback] Nei, han skriver ikke som en 14tizz. Les bloggen hans og slutt å plag han. Han har vært banna noen ganger, og skal ikke oppføre seg som en drittunge denne gangen. Men som Orresnei sier, nok OT. Ser jeg står i lista til Datasmurf. Tja, hadde vær hyggelig å møtt han. Redline ville jeg også likt å møtt. Resten har jeg ført opp på lista 100 ganger. Var og hadde lan hos Sirslask i helga. Hyggelig fyr. Satt begge og gama wow og stepmania. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Redline ville jeg også likt å møtt. 7226995[/snapback] Bare si fra når du skal til Zeromac. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Redline ville jeg også likt å møtt. Resten har jeg ført opp på lista 100 ganger. Det er du ikke alene om Vil treffe Redline Redhead Neppe Herrbrun Bjerke-folka ^^ Dotten clvn nevnarion Kezoom og noen som jeg glemmer nå å nevne, mener å huske at jeg har lyst å møte noen visse personer.. Husker ikke hvem Endret 6. november 2006 av Fox Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 ..Herrbrun Bjerke-folka ^^ Dotten ... 7227553[/snapback] Hællandussen Jeg må slenge på Ø.B. og Juliess på lista mi. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 På min liste slenger jeg nå Aidskake og Eplefe, siden jeg har sett litt mer innlegg av dem, og funnet ut at de virker skikkelig ok Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Woah, datasmurf...jeg tror du er den første som vil møte meg. Hadde vært kult å treffe deg også. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg ville ha møtt deg hvis du virkelig var fyren på avataren. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Har møtt en del skal vi se, de jeg har møtt er marley, bazukh, hylo, mushi og kjæreste, steffyboy, killerquo, demonfudge, pjokk, masse folk på lanet, masse folk på hw-treff, dishdish, demille, juliess. dæven at det skule være så vanskelig å huske folk a *skylde på at jeg er syk* Ikke meninga å glemme folk Selv om jeg har møtt ganske mange, så er det fortsatt mange jeg vil møte, husker bare ikke nick nå. Tror kanskje jeg skal sove litt jeg Endret 6. november 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Er jo fortsatt ingen andre enn Marley og Neppe omtrent som vil møte meg :\. Jeg som vil møte så mange av dere. Dere går glipp av en storartet kar skal jeg fortelle dere. Selv vil jeg fortsatt møte følgende personer: Marley The Strategy-player (Preben) Cun Eirikeb Commando-Sondre Mushi Hylol Killerquo Juliess SteffyBoy (Møter ham sannsynligvis på forumtreffet i Bergen) Ueland darkness| (Kommer med stor sannsynlighet på forumtreff i Bergen) Dotten (Håper han kommer på forumtreffet i Bergen) Herr Brun ++++ noen til kanskje Edit: Oivind Dahle + Kåre hadde det jo vært artig å møte en gang Samt Hippie-Erlend og Vegard_. Virker som to svært hyggelige karer! Dette er hvertfall de jeg har mest lyst til å treffe da. Endret 6. november 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå