Neppe Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Selveid er veleid For tiden ønsker jeg å treffe, ehm. Juliess Zande Knut Erik Datasmurf Fox Så vil jeg treffe Orresnei å ta noen 3-7 flasker hvitvin med han. Å jeg skal treffe Julie snart, å håper for guds skyld jeg får sett Zande en gang i tiden Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg vil møte de som liker Aass julebrus og ta et par glass Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg vil møte PatrickM, for han har masse julebrus. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg vil møte de som liker Aass julebrus og ta et par glass 7198204[/snapback] Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg vil møte de som liker Aass julebrus og ta et par glass 7198204[/snapback] Har ikke smakt den men har lyst å smake den Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Smaker som vanlig rødbrus. Men det er den beste julebrusen. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Latterkongen ville jeg likt å møtt. Spennende med dudes helt ned i hans alder. Han er litt masete, men det må man regne med når man prater med dudes på 11 år. 7179572[/snapback] Masete? Hvor masete da? Er det sånn plingplingplingplingplingplingplingplingplingplingplingplingpling Hele tiden? Hadde vært artig å møte han Endret 1. november 2006 av Almadora Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ida (bazukh) Hadde vært artig å hilst på Mathias (killerquo), Astrid (mushi), Lars(hylo) og Eirik (Marley) igjen også =) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Latterkongen ville jeg likt å møtt. Spennende med dudes helt ned i hans alder. Han er litt masete, men det må man regne med når man prater med dudes på 11 år. 7179572[/snapback] Masete? Hvor masete da? Er det sånn plingplingplingplingplingplingplingplingplingplingplingplingpling Hele tiden? Hadde vært artig å møte han 7199984[/snapback] Han er utestengt fra forumet, og han har mast på meg hele tiden om at jeg skal sende pm til en admin for å gi han en ny sjanse på forumet. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det jeg ikke forstår er hvorfor det er "spennende med dudes helt ned i hans alder". Altså 11 år. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det jeg ikke forstår er hvorfor det er "spennende med dudes helt ned i hans alder". Altså 11 år. 7202723[/snapback] Små, datainteresserte gutter er verdt å ha på msn! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg vil møte de som liker Aass julebrus og ta et par glass 7198204[/snapback] Out of the question. Aass julebrus er herk. Hamars julebrus. Alle som vil kan møtes hos meg for å drikke Hamars julebrus fra glassflaske. Men det er en annen diskusjon. Jeg savner Killerquo og Aidskake. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det jeg ikke forstår er hvorfor det er "spennende med dudes helt ned i hans alder". Altså 11 år. 7202723[/snapback] Små, datainteresserte gutter er verdt å ha på msn! 7202751[/snapback] Ja, detr er sant det. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Du søkte etter: lathorv Dessverre retunerte ditt søk ingen resultater. Prøv å utvid ditt søk. Husk at jokertegn '*' øker antall treff. Apple* vil returnere både 'apple' og 'apples'. :'( Jeg vil møte Juliess og rundspille henne i fotball Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har prøvd å søke på mitt nick. En eller flere av dine søkeord hadde færre enn 4 tegn, eller du søkte på ord som ikke er tillatt som f.eks 'html' og 'img'. Vennligst prøv igjen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Lathorv, jeg fikk 31 sider når jeg søkte på nicket mitt Dessutten, Juliess er miii Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg savner Killerquo og Aidskake. 7202847[/snapback] Nommen. Du er alltid velkommen her. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Neppe. LarsP. Njål. Cun. SteffyBoy. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Kjære venner Ser at halve tråden har blitt til SO% prat nå, kan ikke dere holde dere til ønsketreffen da? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Lathorv, jeg fikk 31 sider når jeg søkte på nicket mitt 7203013[/snapback] Det er vel snakk om i denne tråden. Jeg vil møte Neppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå