Gå til innhold

Hvem ville du møtt på forumet?

Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Javel da, du er nå i hvertfall gjennomført (avatar/sign), så da blir du føyd til min lett bisarre ønskeliste ... :)

7185703[/snapback]

Vi må få til et PRS-møte synes jeg!

PS: Du bor i Bergen, gjør du ikke?

7185748[/snapback]

Vær hilset kjære Marley. Nei, jeg bor ikke i Bergen, selv om jeg gjerne vil, fordi jeg bor i kystens perle Sarpsborg :no:

PRS-møte er noe jeg brennsteiker for, her er et forslag jeg la igjen på TWFA's tråd "skråsikkerhetens tyrrani":

Jeg har prøvd å sette opp et programforslag for et PRS-møte:

Forslag til program for PRS-samling (en eller annen plass hvor man slipper arrestasjon).

Lovlige hjelpemidler: Høreapparat, ropert, lykkepiller, kjevelås, tvangstrøye, kølle, og skjold.

0800- Innledning:

Carl I Hagen ønsker alle tamme sympatisører velkommen, de får mulighet til å trykke hans pote, evnt. de mest siklende får slikke litt også. Alle andre les: (sosialister) geleides ned i parkeringshuset for en hurtiginnføring i bilinnbrudd/tjuvkobling/parkering instruert av Stein Lillevolden.

0900-0930: La oss løsne på snippen: Fellesstripping med Høyre forkvinnen, NB! det aksepteres ingen egenmeldinger ved dette evenementet.

0930-1000: ”skal det være en Kalasjnikov”, Jens Stoltenberg demonstrerer hvorfor han ikke er i stand til å drepe, eller kjøre minimorris.

1000-1030: Transparentproduksjon med en geværmunning i bakhodet: Stein Lillevolden viser hvordan han gjentatte ganger starter sin kamp på nytt, etter å ha fått blåst ut hjernen sin.

1030-1100: ”Trim for eldre”: Pricks taper som vanlig i håndbak overfor PencilCase, Dotten blir avkledt, TWFA får gebisset inndratt osv …Instruktør: BlomsterFinn.

1100-1130: Vår alles kjære Høybråten tar seg en spasertur på Vågen.

1130-1200: Tafatte gjenopplivingsforsøk på Høybråten.

1200-1300: Lunch: Her ser jeg for meg grøt på 100 forskjellige måter.

1300- 1330: Syng med oss: Mangnhild Meltvedt lærer oss å breke i kor.

1330-1400: Torbjørn Jagland forklarer oss endelig hvorfor han ikke er egnet til å være folkevalgt.

1400-1430: Kurs: Hvordan man bygger seg en privat interneringsleir. Instruktør: Tore Sandberg.

1430-1500: Eventyrstund: Øystein Djupedal presenterer svada, og løgnhistorier (her kan man gjerne duppe litt av hvis man vil)

1500-1530: Siv Jensen deler ut andeler i oljefondet.

1530-1600: Finansministeren beskatter andelshaverne grovt

1600- : Speakers Corner: Ordet er fritt, den som skriker høyest blir hørt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
*snip*

7185872[/snapback]

Knall program! :D

Sarpsborg.. *gruble*

Jeg får hvertfall lett dratt nedover dit. Vi skal ikke møtes over en øl og en god diskusjon utpå nyåret da?

7185913[/snapback]

Vi kommer bare til å drikke øl, men hvorfor ikke ...Voff voff :yes:

Lenke til kommentar
Anders er en kjernekar. Husker en episode da det blei kasta en brusboks i huet på han :innocent:

7185814[/snapback]

det husker ikke jeg... kanskje det er brusboksen sin feil :hmm:

7194152[/snapback]

Det var kjære lille krølltoppen Berg. Du satt og lagde mat tror jeg, så kylte han en boks midt i huet på deg, og du blei rød i toppen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...