darkness| Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jasså, Øivind. Hyggelig at du vil møte meg men: * Hvorfor er ikke jeg oppført som alle gutters drøm * Jeg gidder ikke sitte ved bordet ditt når du bare fører meg opp fordi jeg er jente * Prate er slikt man gjør med stygge folk. *HM* !!! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Darkness|- 1) Du er alle gutters drøm. Glemmer aldri bildet du la ut i din "konkuranse med snowdog". Herlig bilde som virkelig var en innertier 2) Fører deg opp fordi du har masse herlige meninger og interesser. Jeg møter deg stadig i tråder som intresserer meg. Du har dessuten lang fartstid og virker som en utrolig spennende person 3) både du og jeg er opptatt, ergo kan vi nesten bare prate. Skulle gjerne gjort mer med deg, men pr dags dato må vi holde oss innen for de etiske grensene Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg skal feie over hele festen, alle som en. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Øivind Dahle på sykkelen, snowDOG_ og Larsp på byen. Kanskje ananas, om hu er gammel nok til å være me oss gutta. Endret 11. oktober 2006 av lperik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg ville møtt lperik, siden vi to er ganske like sånn kroppslig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Øivind Dahle på sykkelen, snowDOG_ og Larsp på byen. Kanskje ananas, om hu er gammel nok til å være me oss gutta. 7046812[/snapback] *gledestårer* Endelig en som nevnte meg. Eg er ikke helt glemt afterall. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Pokker. Presser en stol til Snowdog aka Mario inn på bordet mitt. Han har jeg MYE tilfelles med... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Zeromac har jeg møtt, Vegard_ er min tvillingbror, Redline_ er møtt og er min beste venn, har også møtt Kokos, KGB- er møtt og er kul, uhm.. Vil møte: Flaringo - Dritkul fyr og god i Flash Orresnei - Kongen! Øyvind kunne det jo vært greit å ha møtt, men hvorvidt det ville blitt no særlig interessant for meg, vet jeg ikke Ellers hadde det vært gøy å ta en prat med brukere som Dahl, Bundy, Steffyboy og Tomat-Ulf, for ikke å glemme Fredrik og Lars, Rome, smårips_eier, Demille og hun andre søtingen i RPP, superJANNE, b-real(si hei og løpe vekk), og en liten jam session med Tom Waits For Alice. Den særdeles ukjente brukeren Bø skal jeg forhåpentligvis møte i helga. Endret 11. oktober 2006 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 3) både du og jeg er opptatt, ergo kan vi nesten bare prate. Skulle gjerne gjort mer med deg, men pr dags dato må vi holde oss innen for de etiske grensene 7046774[/snapback] *vente på at T-Solberg kommer løpende* Det langbordet høres bra ut det, snakker vi sykkeltur etterpå? Ellers så hadde det vært utrolig spennende å samle hele PRS gjengen i et Big Brother hus (uten noen skarpe gjenstander)... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg kunne forresten også godt tenkt meg å møte Dotten og SnowDOG_ (og vofsen selvfølgelig) når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Psh. PRS er ikke lenger hva det var, da det var Seixon mot alle andre. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg søkte i tråden og fant ut at jeg er nevnt kun én gang, og det av min egen tvillingbror. Er jeg virkelig så lite attraktiv å møte? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kunne godt ha møtt deg, jeg. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ok. shit happens. Orignal røyk akkurat fra mitt langbord Og du gikk inn. Vi skulle drukket og danset natta lang Og jeg skulle spilt sykt mye kul musikk. Eks: http://www.ryoni.com/music_videos/nelly_fu...romiscuous.html 7046754[/snapback] Du kan ikke invitere fredrik uten og invitere meg. Vi henger nemlig sammen hele tiden. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 ut med fredrik inn med deg beklager at du ble glemt .) Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg søkte i tråden og fant ut at jeg er nevnt kun én gang, og det av min egen tvillingbror. Er jeg virkelig så lite attraktiv å møte? 7047878[/snapback] Kunne godt tenkt meg å møte deg jeg Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 ut med fredrik inn med deg beklager at du ble glemt .) 7048081[/snapback] Hva med Varekova? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 ut med fredrik inn med deg beklager at du ble glemt .) 7048081[/snapback] Hva med Varekova? 7048246[/snapback] Hun hadde jeg møtt til alters om jeg fikk muligheten Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ellers så hadde det vært utrolig spennende å samle hele PRS gjengen i et Big Brother hus (uten noen skarpe gjenstander)...7047233[/snapback] Ser heller for meg PRS folka i sånne stor sumo-drakter og drar rundt og sloss viiilt Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Jeg ville møtt: Hippie-Erlend Orresnei oivind_dahle Vegard_ Kommer ikke på noen andre i farten. EDIT: La til Vegard_ -- kunne vært hyggelig å møtt han også. Endret 11. oktober 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå