Gå til innhold

Hvem ville du møtt på forumet?


Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Darkness|-

 

1) Du er alle gutters drøm. Glemmer aldri bildet du la ut i din "konkuranse med snowdog". Herlig bilde som virkelig var en innertier

2) Fører deg opp fordi du har masse herlige meninger og interesser. Jeg møter deg stadig i tråder som intresserer meg. Du har dessuten lang fartstid og virker som en utrolig spennende person

3) både du og jeg er opptatt, ergo kan vi nesten bare prate. Skulle gjerne gjort mer med deg, men pr dags dato må vi holde oss innen for de etiske grensene :)

Lenke til kommentar

Zeromac har jeg møtt, Vegard_ er min tvillingbror, Redline_ er møtt og er min beste venn, har også møtt Kokos, KGB- er møtt og er kul, uhm..

 

Vil møte:

Flaringo - Dritkul fyr og god i Flash

Orresnei - Kongen! :D

Øyvind kunne det jo vært greit å ha møtt, men hvorvidt det ville blitt no særlig interessant for meg, vet jeg ikke :p

 

Ellers hadde det vært gøy å ta en prat med brukere som Dahl, Bundy, Steffyboy og Tomat-Ulf, for ikke å glemme Fredrik og Lars, Rome, smårips_eier, Demille og hun andre søtingen i RPP, superJANNE, b-real(si hei og løpe vekk), og en liten jam session med Tom Waits For Alice. :)

 

Den særdeles ukjente brukeren Bø;) skal jeg forhåpentligvis møte i helga. :)

Endret av Hippie-Erlend
Lenke til kommentar

3) både du og jeg er opptatt, ergo kan vi nesten bare prate. Skulle gjerne gjort mer med deg, men pr dags dato må vi holde oss innen for de etiske grensene :)

7046774[/snapback]

 

:wee:

 

*vente på at T-Solberg kommer løpende*

 

Det langbordet høres bra ut det, snakker vi sykkeltur etterpå? :p

 

 

Ellers så hadde det vært utrolig spennende å samle hele PRS gjengen i et Big Brother hus (uten noen skarpe gjenstander)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...