Gå til innhold

Hvem ville du møtt på forumet?


Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har vel nevnt det i en eller annen post de siste to årene ;) Henger til tider _mye_ på diskusjon...  :blush:

7043560[/snapback]

 

Da er vi to da. ;) Trivelig å høre at folk får et godt inntrykk av meg. :)

 

 

Biril: Du får si ifra om du skal nedover, så spanderer jeg en øl en gang. :)

 

 

Thea: Jeg mener at alle vet om meg på forumet. Det kommer folk jeg aldri har snakket med som tydeligvis synes jeg virker veldig trivelig. Jeg vet at navnet mitt står i profilen. :p

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Thea: Jeg mener at alle vet om meg på forumet. Det kommer folk jeg aldri har snakket med som tydeligvis synes jeg virker veldig trivelig. Jeg vet at navnet mitt står i profilen. :p

7043577[/snapback]

Godt. Jeg begynte et øyeblikk å lure på om du hadde mistet noen hjerneceller siden sist.

7043604[/snapback]

 

Ingen vitale iallefall. ;)

Lenke til kommentar
Kunne tenkt å møtt Staal, Fedorov, Avean, ShredLord, osv. For å egentlig finne ut hvordan fanboys ser ut.

 

Birger :)

7043475[/snapback]

Samme her :p(Det var forresten en video av Avean på youtube før, men den har blitt tatt vekk)

 

Ellers så kunne jeg tenkt meg å møte de fleste som er omtrent like gamle som meg.

Lenke til kommentar
Jeg vil møte biril...Han virker som en ålreit kar. Faen. Hvorfor kan ikke Hylo og Marley bo i Asker så vi kan gjøre no hver dag? :p

7043216[/snapback]

:cry: Trodde vi var bestiser jeg. Du som bærte meg rundt på skuldrene dine og sånt.. :(

7044200[/snapback]

Jamen, attji! Du har jo nesten bil. Selvfølgelig kan du også flytte hit, men...trodde ikke du likte Asker no særlig?

 

Info: mushi veier ingenting, og er skikkelig artig å ha på skuldra når man hopper :wee:

Lenke til kommentar
Jamen, attji! Du har jo nesten bil. Selvfølgelig kan du også flytte hit, men...trodde ikke du likte Asker no særlig?

 

Info: mushi veier ingenting, og er skikkelig artig å ha på skuldra når man hopper :wee:

7044272[/snapback]

Liker ikke asker noe spess nei :!: Kan ikke dere tre gå sammen om å kjøpe en bil til meg? Så kan jeg og Hylol komme opp hver helg! JA!

 

Marley synes jeg burde spise mer. :ermm: Kan ikke skjønne det for redhead er mye tynnere enn meg.

 

 

7044272[/snapback]

Jeg kom akkurat på at jeg så deg på HW-LAN. :p

7044289[/snapback]

 

Tror ikke det gå ann å ikke se han! :!: Kommer fortsatt ikke over at du ikke hilste på meg.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jamen, attji! Du har jo nesten bil. Selvfølgelig kan du også flytte hit, men...trodde ikke du likte Asker no særlig?

 

Info: mushi veier ingenting, og er skikkelig artig å ha på skuldra når man hopper :wee:

7044272[/snapback]

Liker ikke asker noe spess nei :!: Kan ikke dere tre gå sammen om å kjøpe en bil til meg? Så kan jeg og Hylol komme opp hver helg! JA!

 

Marley synes jeg burde spise mer. :ermm: Kan ikke skjønne det for redhead er mye tynnere enn meg.

7044299[/snapback]

k9z!

 

Marley er ikke stor han heller. Han trenger å legge på seg litt. Jeg skal gjøre han til mann :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...