Gå til innhold

Hvem ville du møtt på forumet?


Solid

Anbefalte innlegg

Det har ejg en følelse av at du er en ekspert på PencilCase (positivt ment). Jeg har en rar tendens til å være snublende selv når jeg er edru go da spøker jeg ikke. Skjer stadigvekk at jeg mister balansen og holder på å snuble. Blir riktig nok enda værre etter en vin og litt til.

7034388[/snapback]

 

Hehe :D , jeg er en seasoned snublende sexylubben "one stick short of a bundle" . Har snublet rundt hele livet, og fremdeles har jeg ikke funnet "tråden".

7034446[/snapback]

Sexylubben? Svær og røslig er vel heller ordet :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Det har ejg en følelse av at du er en ekspert på PencilCase (positivt ment). Jeg har en rar tendens til å være snublende selv når jeg er edru go da spøker jeg ikke. Skjer stadigvekk at jeg mister balansen og holder på å snuble. Blir riktig nok enda værre etter en vin og litt til.

7034388[/snapback]

 

Hehe :D , jeg er en seasoned snublende sexylubben "one stick short of a bundle" . Har snublet rundt hele livet, og fremdeles har jeg ikke funnet "tråden".

7034446[/snapback]

Sexylubben? Svær og røslig er vel heller ordet :D

7034495[/snapback]

 

Vel vel, det var nå 2 ord, men det dekker også det meste antagelig ... :blush:

Lenke til kommentar
Vel! Siden denne tråden handler om hvem du vil møte kan jeg jo komme med et forslag her! Det skal jo være forum-treff i Oslo en eller annen dag! Vel, hvorfor ikke et forumtreff i Bergen? Hadde vært koselig tror jeg!

7034532[/snapback]

 

Det er da fullt mulig, har vært det før også. Den diskusjonen pleier å ta til i bergenstråden.

 

You have just been moderated you filthy user ^^

Lenke til kommentar
Oj da. Har du moderert meg ja. Ikke bra, får skjerpe meg. Men Bergesntreff 2006 hadde vært artig! Får ta det opp i Bergens-tråden!

7034800[/snapback]

 

Reaksjon på moderering gjøres på pm, ikke i tråden som blir moderert.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=+bergensere

 

*dele ut advarsel* :p

 

 

(og for de som har vanskeligheter for å skjønne en spøk, dere var nettopp vitne til en)

Lenke til kommentar
Vet ikke. Har ikke prøvd ;) Så spørs det hva du mener litt for mange øl er da. Kan jo være så mangt. Men sånn rent normalt sett er jeg hvertfall halveis sjarmerende om ikke annet. Tihi.

7034340[/snapback]

Javisst, snublende sjarmerende er en egen sportsgren ...  :D

7034372[/snapback]

Jeg velger å tro at jeg driitsexy når jeg er drita! :lol:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Vet ikke. Har ikke prøvd ;) Så spørs det hva du mener litt for mange øl er da. Kan jo være så mangt. Men sånn rent normalt sett er jeg hvertfall halveis sjarmerende om ikke annet. Tihi.

7034340[/snapback]

Javisst, snublende sjarmerende er en egen sportsgren ...  :D

7034372[/snapback]

Jeg velger å tro at jeg driitsexy når jeg er drita! :lol:

7035301[/snapback]

 

Det er du siiikkert, uten tvil :w00t:

Lenke til kommentar
Det er du siiikkert, uten tvil  :w00t:

7035325[/snapback]

;)

 

Hvem kan vel motså ei med mascara i halve trynet, hår til alle kanter, sprettende rundt som Tigergutt? Gjerne i vill jakt på minibankkort, nøkler og mobil :!:

 

Nå ble det mye OT. Jeg får legge til at det hadde vært kjekt å truffet de jeg har på msn og de har jeg pratet shit med i SO :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det er du siiikkert, uten tvil  :w00t:

7035325[/snapback]

;)

 

Hvem kan vel motså ei med mascara i halve trynet, hår til alle kanter, sprettende rundt som Tigergutt? Gjerne i vill jakt på minibankkort, nøkler og mobil :!:

 

Nå ble det mye OT. Jeg får legge til at det hadde vært kjekt å truffet de jeg har på msn og de har jeg pratet shit med i SO :D

7035548[/snapback]

 

Jeg ruller meg rundt i en sanseløs orgie av gebiss, briller og litt for store joggebukserumper. :D Kjære Mirann, det hadde vært en utsøkt ære og møte deg uannsett ... :) Kanskje neste år på et "definetly born again hard" HW-lan?

Lenke til kommentar
Jeg vil møte Mirann, kom jeg på, fordi hun er en utrolig trivelig person. :)

7035563[/snapback]

Takk det samme! :) Du kan jo bli med meg og PencilCase når vi skal drikke oss drita :D

 

Jeg ruller meg rundt i en sanseløs orgie av gebiss, briller og litt for store joggebukserumper.  :D Kjære Mirann, det hadde vært en utsøkt ære og møte deg uannsett ... :) Kanskje neste år på et "definetly born again hard" HW-lan?

7035625[/snapback]

:!:

 

Jeg er med! Tar med øl jeg :D

Lenke til kommentar
Jeg vil møte Mirann, kom jeg på, fordi hun er en utrolig trivelig person. :)

7035563[/snapback]

Takk det samme! :) Du kan jo bli med meg og PencilCase når vi skal drikke oss drita :D

 

7035686[/snapback]

 

Det kan jeg gjerne!

 

Jeg og PencilCase skal uansett drikke en gang synes jeg. Det hadde vært jævlig artig. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg vil møte Mirann, kom jeg på, fordi hun er en utrolig trivelig person. :)

7035563[/snapback]

Takk det samme! :) Du kan jo bli med meg og PencilCase når vi skal drikke oss drita :D

 

Jeg ruller meg rundt i en sanseløs orgie av gebiss, briller og litt for store joggebukserumper.  :D Kjære Mirann, det hadde vært en utsøkt ære og møte deg uannsett ... :) Kanskje neste år på et "definetly born again hard" HW-lan?

7035625[/snapback]

:!:

 

Jeg er med! Tar med øl jeg :D

7035686[/snapback]

 

 

Den er grei :w00t: Marley, husk og spørre pappa om lov først da! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det kan jeg gjerne!

Jeg og PencilCase skal uansett drikke en gang synes jeg. Det hadde vært jævlig artig. :p

7035715[/snapback]

Den er grei :w00t: 

7035717[/snapback]

Vi har en plan! :D

 

:fun:

7035767[/snapback]

 

Ikke bare en plan, men en cunning plan :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...