Gå til innhold

Hvem ville du møtt på forumet?


Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg ville kanskje møtt pwd123, jeg husker ikke het hva han het da og kanskje gunfreak.

 

Jeg har faktisk møtt en fra forumet som visse hvem jeg var, men jeg sa ikke at jeg var trevakt.

det var i en nettkafe i grimstad. han var på hardware.no, og jeg spurte om han ver på hardware.no, og han sa ja.

og jeg spurte om hva visste hvem trevakt var og han sa ja, og smilte. da gikk jeg.

 

Her er grunnene til at jeg ikke sa at det var meg:

- han kunne vert veldig sur på meg og blitt sinna og hissig.

- han kunne ha vert en stor fan av meg og blitt skuffet når han så mag. han kunne kanskje ha trodd at jeg var han her: link

- han kunne ha gjort mye oppstyr og klikka helt fordi han var så begeistret over å treffe meg.

 

han var 18-25 år og hadde brunt hår og vanlig sørlandskler.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
hvorfor gidd dere henge her naar der ikke vil moete noen av dem som er her? :dontgetit:

7178372[/snapback]

Har svart litt tidligere i tråden :)

 

Jeg kunne møtt de fleste her bare for å se hvordan folket er, men jeg tror ikke jeg hadde fått annet å gjøre hvis jeg skulle treffe alle de 100982 medlemmene som i skrivende stund er registrert her :p

Lenke til kommentar

Zeromac, Vegard_, Hippie-Erlend og Sirslask er de jeg har mest lyst til å møte for tiden.

 

Zeromac er en kul og grei fyr. Dudes som han, som er så kule, greie og hyggelige i den alderen, er det nok ikke mange av.

 

Vegard_ og Hippie-Erlend er brødre, og de høres hyggelige og greie begge to.

 

Sirslask er en hyggelig og kul dude. Skulle møte han denne helga og forrige helg, men ble ikke det noen av helgene, så får håpe på neste helg. Som sagt er han en kul dude, og så bor han ikke så langt unna (Skien). Bestemora mi bor i Skien, så jeg har et sted å campe når jeg ikke ser han. Så er det ganske kult at han har 71337 som bruker-id. :wee:

 

Amfetamin har det visst ikke særlig bra for tiden, så i tillegg ville jeg gjerne møtt han, for å se hvordan det står til. Har ikke hørt noe fra han i det siste, hverken på msn eller forumet, så jeg er litt bekymret for han. Ser ut som han trenger en kamerat som bryr seg om hvordan han har det. Bare synd at vi bor så forferdelig langt unna. :(

 

mushi og Hylo har jeg allerede møtt. :p

 

Juliess går på Horten VGS. Jeg går der jeg og, bare ikke akkurat samme skole.

 

just-_-me ville jeg møtt, så jeg kunne stappa kjeften hans full av :ph34r: -smileys.

 

Demille høres grei ut. Vi prata litt på msn etter hun maste i SO at hun ikke var i favorittbruker-lista mi. :p

 

goggen90 høres hyggelig ut. Han går på Elektro, og høres ikke ut som noen av de masegutta i klassen min. :p

 

Latterkongen ville jeg likt å møtt. Spennende med dudes helt ned i hans alder. Han er litt masete, men det må man regne med når man prater med dudes på 11 år.

 

Tomat-Ulf høres hyggelig ut. Har gode og humoristiske setninger. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...