Solid Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg ville møtt Bundy. Det noe mystisk med han. Hvem er han? Hvem er mannen bak navnet? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg ville helt klart ha møtt: DemonFudge, Bundy (never going to happen, han er for paranoid til det) og Vegard_. DemonFudge er den jeg har mest lyst til å møte, og kommer etter all sannsynlighet til å gjøre det også. Må bare få lappen først Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Mange av dem har jeg allerede møtt. Solid har sett meg vet jeg. Av de jeg ikke har møtt, må det bli Aidskake, fredrikrb og Demille, av de jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Solid har sett meg vet jeg. 7024394[/snapback] Jeg ble nesten forelsket...men det ble på avstand. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Fredrikrb og/eller LarsP. edit: Hiv på psilocybe. Ser for meg at han er enda mer spennende i virkeligheten Endret 8. oktober 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 budney såklart. og tidus, han er sxy. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Får dere ikke møtt hverandre nå da? HW-Lan Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 LarsP (med snusleppe og skinnjakke)! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har truffet de som er verdt å treffe, for det meste. Det er kun crazykimmi som mangler, og henne ser jeg i desember. Kanskje egeulf. Kanskje.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Solid har sett meg vet jeg. 7024394[/snapback] Jeg ble nesten forelsket...men det ble på avstand. 7024399[/snapback] Akk, det var tider. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg tror jeg har møtt de fleste jeg ville møte. Er vel igjen Seether og Vero_NiCa.. Det bør la seg løse da det hender hun er i området noen ganger. Endret 8. oktober 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kunne glatt fyrt opp noe cheeba med folka i hip-hop tråden. Er nyskjerrig på PencilCase, havne på nachspiel med en gammel sjømann må gjøres før jeg dør. Om Neppe er like irriterende "på ekte" hadde også vært morsomt å se. Og Bitex virker morsom, mest pga den kuleste signaturen på forumet Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Er nyskjerrig på PencilCase, havne på nachspiel med en gammel sjømann må gjøres før jeg dør. 7024683[/snapback] Seamen on your poopdeck. Priceless. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Marley: jeg håper du ikke nevnte meg fordi du traff på meg HWLAN? Hvis ikke blir jeg skuffa! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hmm.. Bundy og Zappza kanskje. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Skulle ønske jeg hadde vært alle andre, fordi da kunne jeg hatt æren av å møte meg selv! Endret 8. oktober 2006 av Kenny000 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg ville gjerne møtt Tomat-Ulf, og Simen1. Hvorfor sier seg vel selv. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 sim og DrKarlsen, men det kommer nok aldri til å skje Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hmm ... Vegard_, Redline, Linn Christin, espennyh, Fisker og fredrikrb kunne jeg tenkt meg å møtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå