Gå til innhold

Hvilken mobil har lengst batteri levetid?

Anbefalte innlegg

Sitter her og tenker litt.. Husker godt de gamle svart hvit mobilene og dens levetid, så kom fargeskjerm som brukte noe sinnsykt med strøm i første fase. Men ingen av de nye har noen bra levetid egentligt. De fleste varer 1-3 dagers normalt bruk.

Jeg er mer den typen som driter i hva som er på mobilen så lenge jeg kan ringe og sende melding samt bruke en form for alarm, en enkel kalender for hvilken dato jeg er i er også fint.

Så hvilken mobil per i dag som er til salgs og ikke koster satans mye har lengst batterilevetid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min nylig avdøde Nokia6610i hadde en utrolig bra batteri levetid. Hadde den i ca. 3år med mye 15min- laddinger på slutten, likevel hadde den en stanbytid på ca. 1 uke , 24t i døgnet. Savner den allerede  :cry:

7024317[/snapback]

Ja skjønner Hadde en 6110 i rundt 3 år selv. bada med den i sjøen et par ganger mista den i vannputter på vei ut av bilen osv. Men den fungerte. Helt til den en dag ikke orka livet med meg mere :( Den var også slik kunne bruke den i ei uke uten problem....

Hvorfor ikke komme med en svart hvit mobil igjen til oss som driter i farge og bare vil ha det enkelt? skal banne og vedde på at en sparer sykt mye strøm på og ha svart hvit istede for farger.

Lenke til kommentar

Jeg hadde Nokia E61 i ca. 4 mnd (den ble frastjålet denne uken) og med den klarte jeg 5-7 dager med heftig bruk. Dette innebærer mye mail, et par mld om dagen og en god del telefonsamtaler samt telefonkonferanser med høyttaler. Til gjengeld er den jo nokså stor (og bred), men den er jo veldig tynn.

Prisen er heller ikke så verst, den starter vel på ca. 2.000 med abonnement.

Lenke til kommentar

Vell jeg liker ikke Sony Ericcson pga jeg bare har hatt problemer med dem, når det kommer til sofware. Hadde en Samsung D600 en gang var fornøyd selv om batteriet ikke var det beste men så røyk skjermen nå har jeg en D820 da jeg var fornøyd med softwaren på disse. Batteriet er elendigt men nå har skjermen røket på denne også. Begynner og tro at samsungs sine skjermer er svake og skjøre. Har nå en Nokia 6230. Den har bra levetid syns jeg. kn brukes i en del dager.

Lenke til kommentar
Vell jeg liker ikke Sony Ericcson pga jeg bare har hatt problemer med dem, når det kommer til sofware. Hadde en Samsung D600 en gang var fornøyd selv om batteriet ikke var det beste men så røyk skjermen nå har jeg en D820 da jeg var fornøyd med softwaren på disse. Batteriet er elendigt men nå har skjermen røket på denne også. Begynner og tro at samsungs sine skjermer er svake og skjøre. Har nå en Nokia 6230. Den har bra levetid syns jeg. kn brukes i en del dager.

7027274[/snapback]

Eneste feil Sony E har som jeg vet om er joystickene, ikje så mykje software, iforhold t Nokia i hvertfall!

Hadde en 6230i kg, den varte i 2 dager bare!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...