Saftis Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) The Cocka-Holya company og Macht&Rebel holder jeg blant mine topp 5 favorittbøker. Leste derfor samlingen "Snort Stories", hvor jeg stort sett bare fant én historie jeg likte, resten var veldig sprikende og virket kanskje litt påtatt intellektuellt, så nå er jeg litt usikker på om jeg skal kjøpe Kaldt Produkt. Er det noen som har lest den siste romanen hans, og kan gi anbefaling? Endret 18. oktober 2006 av Saftis Lenke til kommentar
total Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Roman er val kanskje å ta litt hardt i. Stykket er vel unnagjort på et par timer. Humret meg gjennom boken, da det er mange absurde siuasjoner, men sitter i grunnen fortsatt og venter på den tredje og siste utgaven av Skandinavisk Misantropi. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Tja, stykket har fått gode anmeldelser. Skulle gjerne få sett en oppsetning av denne, men det tviler jeg på skjer Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei og takk for svar. Ja total, som deg sitter jeg vel egentlig og venter på det samme selv, men det er vel ofte at "kunstnere" prøver å fornye seg for å få inspirasjonen tilbake, vet ikke om han anser stilen i disse bøkene som et tilbakelagt kapittel. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Mer skandinavisk misantropi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå