Duffbeer Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hei! Sitter med en ny PC (se signatur), og lurer på hvor varm en normal P4 2.8GHz med boxed/vifte vil være? Min PC ligger på mellom 55 og 68 grader.. Har brukt kjølepasta! Har ikke så peiling på hvor varm prosessoren burde være, derfor spør jeg! Men synes at det er varmt med nesten 70 grader!?? Bruker et MSI i845PE Max2 hovedkort, systemet ligger på ca 35 grader... På forhånd Takk! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Det virket litt varmt ja,hvilken pasta har du brukt? Pass på å ikke smøre på for tykt lag og sjekk at kjøleribben sitter riktig. Temp burde vere under 60 grader,da jeg selv kjørte med vifte lå den mellom 45-55 grader Lenke til kommentar
Snask Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 hvis du har smørt på kjølepasta i tilegg til boxedvifta, kjører du både pasta og pads da? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Husk at også gjennomtrekken i kabinettet har mye å si. Hvis den ikke er god nok, hjelper det lite hva man ellers gjør... Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Kanskje du burde gå for en anne kjøling. Se på swiftex kjøleribbe. Denne burde være bra nok for de fleste! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-04 13:39, skrev Divxdude:Kanskje du burde gå for en anne kjøling. Se på swiftex kjøleribbe. Denne burde være bra nok for de fleste! Tror ikke du henter så veldig mye på det,kan som et eks fortelle at jeg prøvde med en Alpha Pal 8942T og tempen ble bare 1-2 grader lavere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå