Grievdus Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 prøver og få port 7171 på ruteren min..følger en sånn tutoral på portforward.com men kjønner ikke hva jeg skal skrive i lan server. kan noen hjelpe meg der? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 seriøst ingen som vet Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 det er garatert IPen pA serveren du skal forwarde pakker til. Det er den lokale IPen, og ikke den eksterne Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) det er garatert IPen pA serveren du skal forwarde pakker til. Det er den lokale IPen, og ikke den eksterne 7024239[/snapback] takk for det da skal jeg prøve det har et lite spørsmål til kjønte ikke helt det siste bildet på tutoralen, det står et kryss på enable og disable og det går bare ann og velge en av dem. det må vell være eneble det da vell? edit: hvordan finner jeg den lokale ip adressen? vet bare hvordan jeg finner deneksterne uhm.bmp Endret 8. oktober 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 regner med at du bruker windows. Start - Kjoer - skriv "cmd" - skriv deretter ipconfig i kommandolinja. Der faar du se den lokale IPen Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Du kan også eventuelt kjøre kommandoen ipconfig /all for detaljert informasjon om DHCP/DNS-servere osv. I tilfelle du trenger denne informasjonen ved en senere anledning. Endret 8. oktober 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 funka ikke når jeg skrev inn den lokale IPen. sikker på at det har noe med ip og gjøre i det hele tatt :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå