Gå til innhold

13. November - 4 spill - Hvordan få tid til alt?


Anbefalte innlegg

Ok, det kommer egentlig _fem_ spill ut 13. Oktober altså om 5 dager:

 

Dark Messiah of Might & Magic

Gothic 3

Mage Knight Apocalypse

Microsoft Flight Simulator X

Scarface: The World is Yours

 

Har selv bare tenkt å kjøpe de tre første og det siste spillet, men hvorfor gir de ut så mye samtidig? Hvordan skal jeg få tid til å spille alt? Og så om noen uker igjen kommer enda noen titler (Splinter cell 4 for å nevne en). Dette blir skummelt :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...men hvorfor gir de ut så mye samtidig?

 

Når du sier "de", nøyaktig hvem er det du mener? Det er jo ikke èn stor utgiver som slipper ut alle spillene, vet du vel.

 

Men jeg er litt enig ja, smålig rotete når så mange spill skal komme på så kort tid. Selv har jeg enda to-tre spill jeg skal skaffe meg i høst/vinter. Gothic III og Dark Messiah er jeg 110% sikker på, men det er noen andre spill jeg også vurderer å skaffe meg. Får se om lommeboka strekker til.

Lenke til kommentar

Er jo heller ikke meninga at man skal kjøpe alle spillene på en gang da... Det er jo strengt tatt ikke nødvendig. Bedre å kjøpe det man har mest lyst på først og vente med de andre til man er ferdig med det første. Jeg synes hvert fall det er best å konsentrere på ett spill om gangen. Så faller kanskje de andre spillene i pris samtidig....

Lenke til kommentar
...men hvorfor gir de ut så mye samtidig?

 

Når du sier "de", nøyaktig hvem er det du mener? Det er jo ikke èn stor utgiver som slipper ut alle spillene, vet du vel.

 

Men jeg er litt enig ja, smålig rotete når så mange spill skal komme på så kort tid. Selv har jeg enda to-tre spill jeg skal skaffe meg i høst/vinter. Gothic III og Dark Messiah er jeg 110% sikker på, men det er noen andre spill jeg også vurderer å skaffe meg. Får se om lommeboka strekker til.

7024352[/snapback]

Nei, jeg mente ingen spesifikk. Mente bare spillutgiverne og ja det er vel bare tilfeldighet.. :ermm:

 

Listen er fra Gamer.no så hvis Dark Messiah of Might and Magic kommer senere så er det gamer.no som har glemt å oppdatere.

Lenke til kommentar
Er jo heller ikke meninga at man skal kjøpe alle spillene på en gang da... Det er jo strengt tatt ikke nødvendig. Bedre å kjøpe det man har mest lyst på først og vente med de andre til man er ferdig med det første. Jeg synes hvert fall det er best å konsentrere på ett spill om gangen. Så faller kanskje de andre spillene i pris samtidig....

7025166[/snapback]

Jada, men det kommer jo flere spill senere i høst og så ut i vinter og neste år. Så utsetter man til slutt så mye at det er en større haug du skal gjennom.

Lenke til kommentar
...men hvorfor gir de ut så mye samtidig?

 

Når du sier "de", nøyaktig hvem er det du mener? Det er jo ikke èn stor utgiver som slipper ut alle spillene, vet du vel.

 

Men jeg er litt enig ja, smålig rotete når så mange spill skal komme på så kort tid. Selv har jeg enda to-tre spill jeg skal skaffe meg i høst/vinter. Gothic III og Dark Messiah er jeg 110% sikker på, men det er noen andre spill jeg også vurderer å skaffe meg. Får se om lommeboka strekker til.

7024352[/snapback]

Nei, jeg mente ingen spesifikk. Mente bare spillutgiverne og ja det er vel bare tilfeldighet.. :ermm:

 

Listen er fra Gamer.no så hvis Dark Messiah of Might and Magic kommer senere så er det gamer.no som har glemt å oppdatere.

7025171[/snapback]

 

Ja, de har nok glemt det. De nye datoene er satt noen dager senere. USA: 24. Oktober. Norge: 27. Oktober. UK: Noen dager senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...