Gå til innhold

Treningsprogram for aktiv skiløper på 14 år.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sørg for å få i deg nok mat først og fremst, hvis du har problemer med å gå opp i vekt, så kan du kjøpe deg weight gainer og forsøke dette.

Tjah, jeg vil anbefale deg å trene 4x4 for kondisen sin del : http://www.sport1.no/sw4557.asp (pulsklokke er greit å ha) Annen trening til skigåing vil jeg faktisk anbefale deg å gå inn på skisider å lete etter. Da jeg ikke har så god peiling på skitrening. (Jeg har dog en kompis som trener ski, han bruker å ta armhevninger, pullups og pushups. Ekstremt mange. Hvis det er dette du skal bruke, så kan du jo bruke f.eks ladders for å greie mest mulig reps)

Lenke til kommentar

Drikk og spis mye, spis godt både før og etter trening.

Det er lurt å prate med treneren din om program osv. Men du bør løpe mye, gå en del på rulleski(om du har muligheter til det) og selvfølgelig gå mye på ski. Kombiner hurtighet, langkjøring, intervaller og teknikk i alle treningsmetoder. Du bør også gjøre en del styrke og balanse øvelser. Situps, pushups, hang ups osv.

Lenke til kommentar

Det er lurt å prate med treneren din om program osv. Men du bør løpe mye, gå en del på rulleski(om du har muligheter til det) og selvfølgelig gå mye på ski. Kombiner hurtighet, langkjøring, intervaller og teknikk i alle treningsmetoder. Du bør også gjøre en del styrke og balanse øvelser. Situps, pushups, hang ups osv.

7035068[/snapback]

Bruker å trene at det du sier der, men skal begynne å spise litt bedre.

Lenke til kommentar

7035068[/snapback]

Bruker å trene at det du sier der, men skal begynne å spise litt bedre.

7035666[/snapback]

Høres flott ut, spis sundt og variert. Godteri og brus bare i helgene, så blir det bra:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...